Noel ile yılbaşını karıştıran insanlar bu zeka ile nasıl yarışıyorlar?

:D çoğu eleştiren kişi alkollü ortamlardan çıkmayan domuz eti yemem asla günah diyip yalan söyleyen kumar oynayan zina yapan insanlar noel günah diyor.

Bırakın herkes kendi istediğini yapsın o kadar sinir bozucu ki her yıl aynı Türk zekası değişmiyor aynı yerde ilerliyor bu ülkede ekonomi vs sorundan çok bu ülkedeki bu insanlardan midem bulanıyor insanlarimiz çok eğitimsiz özellikle o özenti gençler kendilerini akıllı saniyorlar yemin ederim sansim olsa başka ülkeye giderim orada bir kasaba da yaşarım bok temizlerim yeterki gideyim bu ülkeden.

Noel ile yılbaşını karıştıran insanlar bu zeka ile nasıl yarışıyorlar?
Cevapla