Yarin benim dogum günüm de :) mesajla kutlayana nasl cevap vereyim?

Sagol tesekkrler gibi klasik olmasin. sonucta beni düşünüp dogum günümü kutluyolar :) nasl cevap vereyim ya cok heyecanliyiiiim :D
Yarin benim dogum günüm de :) mesajla kutlayana nasl cevap vereyim?
Cevapla