Yarın doğum günü. Gece 00:00 da mesajla ilk ben kutlamak istiyorum. Detaya gel?

Yarın doğum günü sevdiğimin, gece ilk ben kutlamak istiyorum. Ama orjinal bişey olsun yani. Mesajla. Fikir verirmisiniz?

Aklıma ilk olarak, videoya doğum günün kutlu olsun canım falan yazarken bunu çekmek. Sizce ne yapiyim yani. Öyle fuzili uzun şeyler yazasim yok
Yarın doğum günü. Gece 00:00 da mesajla ilk ben kutlamak istiyorum. Detaya gel?
Cevapla