X kişiyi gördün mü yukarda mı diye sorduğumda "Ne bilim ben onun bekçisi miyim" diye cevap almak terpiyesizlik değil midir?

Bi de sevdiğin yakın olduğun hassas olduğunu bildiğin bi insansa..

X kişiyi gördün mü yukarda mı diye sorduğumda "Ne bilim ben onun bekçisi miyim" diye cevap almak terpiyesizlik değil midir?
Cevapla