Uzaktan Bakınca her şey İyi ve Güzel Yakında Bakınca Kötü ve Çirkin ise Yakından Bakmakmak Da Doğru Değil ise Nasıl Bakmalıyız?

Uzaktan Bakınca her şey İyi ve Güzel Yakında Bakınca Kötü ve Çirkin ise Yakından Bakmakmak Da Doğru Değil ise Nasıl Bakmalıyız?
Cevapla