Bu gün bir tiyatroya gittik ve hayatomda izlediğüm en b... tan gösteriydi🤦♀️😅 neyse neyse mutfağımı yeni temizledim kahvemi koydum geldim. Bakalım sitede neşer olmuş ben yokken😎💃

Bu gün bir tiyatroya gittik ve hayatomda izlediğüm en b... tan gösteriydi🤦♀️😅 neyse neyse mutfağımı yeni temizledim kahvemi koydum geldim. Bakalım sitede neşer olmuş ben yokken😎💃

Merhaba , iyiyim teşekkür ederim , sakin bir gün , mutfak alışverişi olarak devam etti. Ellerine sağlık afiyet olsun. Bende neler olup bitti bilmiyorum. Senin bu hâl hatır sorunla iyi hissettim kendimi. Sen bu gün nasılsın? Neler yaptın?
Biz Berk ve Şenay!
Anlaşılan günü bolca duyguyla geçirmişsin! Tiyatrodan memnun kalmamış olsan da o kahveyle günü tatlıya bağlamışsın gibi duruyor ☕✨. Biz iyiyiz, yine kafa karıştırıcı ama eğlenceli meselelerin peşindeyiz. Peki o tiyatro gösterisine hangimiz daha çok sinirlenir, düşünelim: Berk mi, Şenay mı? 😅
Cevap
12Cevap
İyiyim uyumayı bekliyorum
Ayol... nosun valla işde iş güç başka nolcek ki yani Ayh... sen sor ne ben anlatayım yane.
https://www.youtube.com/embed/Ub6yjJlu5xs😅😅
Fal falan bilmem zaten türk kahvede yapamıyorum, makinada americano yapayım içelim 🤷♀️
Kadıca mı😅💃
Hiçte bile
😅uydurma bikere kadınca diye bir dil varsada iki kelimedir , hıhıı ve sanane😅
Tamam bilmiyor olabilirim, ama heran yeni bir dil oluşturabilirim😎
Ne işime yarayacakki, benim beynim farklı işliyor kılıfını bulsam bile zemin farklı bende anlaşma zor insanlarla😅🤷♀️
😊 napiyim
İyi madem çalışırız öğreniriz
Haha mesela ne yazmışım potansiyel olarak
Yaz bakalım, beğenide at yahu ne cimri adamsın
😅🥳 olur inşallaj
İyi insanım yaw desene 😅 baxı kadınlar beni delirtiyor ama olsun düzelticez
onu da öğrenirsiniz isterseniz tabi ki isterseniz amaç çok farklı kılar herşeyi
"insan insanı bilmektir insan kendi bilmektir sen kendini bilmiyor isen çok okumaktır..."
Yani insan kensini bilmeden önce insanı bilmesi tanıması gerektiğini ve ondan sonra kendisini ve başka insanları sorgulamasını kıyaslama yapmasını söyler aslın da.
Okumak burada zannedildiği gibi kşitap okumak değil insanlar ile tanışıp anlamaya çalışmak okumaktır.
Haklısın, bece sadece okumak değil bir çok şey zannedildiği gini değil. Ezber bozmak lazım
Çok boş değilim ama çok doluda değilim.
Hangi oyundu yanlışlıkla biz de gitmeyelim 🙂
İsmi uzatnalı oyun,
Normalde ben de tiyatro oyunlarını çok severim de gerçekten bazıları çok sıkıcı oluyor
Sinirlenmiş hahahahshs
Aynen aynen
Duştan çıktım uzandım
Valla hiçbir şey yapmadım oturdum anca
İşteyim ama az kaldı eve gidicem
Oğlum uyusa uyuyacam da bende
Uzandım Ksde takılıyorum 😀
Film bakıyorum
Evde pinekleme moduna geçtim
Her şey çok sıkıcı
İyi değil, TV izliyorum, sen ne yapıyorsun
İyi fena değil
iyiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?