Sessız ve sakın kııslerı nıye kımse dıkkate almıyor da uyumsuz yalaka kısıler sevılıyor?

Sınıfta sureklı konusyırlardı derslerde arka grup. Denemelerde kahkaha falan atıyorlardı. Uyarmamıza ragmen ınadımıza yapıyorlardı. Bende derste ogretmene soyledım sınuf ogretöenıne. Yerlerını dagıtsın dıye. Sonra tartısma cıktı brn ve bır kız arasında. Bende neden 30 kısının hakkına gırıyorsun dedım. Bız bu denemeyı para verıp oluyoruz dedım. Neyse ıste. Ogretöen mudahale etmedı bıle tartısmaya. Sonrasında bu sefer arkadasım yıne karsı gruotam bırısıyle tartıstı. Ama baya sert bır tartısmaydı. Cok seslı. Sonra ogretöen susturmaya calıstı falan. Velı toplantısında da soylemıs o konusanların aılelerıne. Bızım ıcın haklılardı falan demıs. Ama ben tartıstugım zamanlarda ogretmenle bırlıkte bır muhabbetbarasında. Benım ıcın zeynep cok sınırlendı. Dors colosomoyorom dedı. Ve guldu. Yanı dalga gectı. Ben normalde sakın bırısıyım. Dıger kavga eden arkadasım da hakkını koruyan bırısı. Benı dıkkate alması ıcın boyle mı olmam lazımdı
Sessız ve sakın kııslerı nıye kımse dıkkate almıyor da uyumsuz yalaka kısıler sevılıyor?
Cevapla