Bir insan kiz kardesini neden hic sevmez?

Abim bildiginiz benden nefret eder. 7 yas var aramizda. Yani aramizda kötü bisey hic gecmedi hep istediklerini yapmaya calisirim. Cidden cok canim yanıyor. Bana, bugüne kadar o senin kardesin yapma falan diyip kendimi Körüklemeye calistim demilsigi bile var. Arkadaslarim abileriyle sinemaya kafeye yemege vs. Giderler benim abimle fotoğrafim bile yok. Ben onu o kadar cok seviyorum ki bir kere içten sarilmasini herseyden cok isterdim. Ona göre ben hic bir zaman doğru bir sey yapmam yaptığım her şey yanlıştır. Bir tek bana karsi boyle kuzenlerim onunla cok iyi onlari o kadar kiskaniyorum ki sanki onlarla kardes gibi bir sürü fotoğraflari var beraber disari çıkarlar beni ise abim sürekli kucumser Tersler. Koluna bir kere girmisligim yok. Izin vermez bana. Benden nefret ediyo bu canımı cok yakiyo. Neden bir abi kiz kardesini sevmez ki? Beni bugune kadar hic opmedi mesela neden yani ben onun kiz kardesiyim ya :(
Bir insan kiz kardesini neden hic sevmez?
Cevapla