Araknafobilar için örümcek koymuyorum kapak fotosuna. Yine başladık wc yi kontrol etmeden işimizi görmemeye :D

Araknafobilar için örümcek koymuyorum kapak fotosuna. Yine başladık wc yi kontrol etmeden işimizi görmemeye :D

Şimdi benim mantığım şudur; Örümcekleri severim ama görsel olarak beni irite ederler. Bir odada o ve ben varsak ve ben onun varlığını görüyor ve biliyorsam rahat edemem. Bu nedenle örümcek arkadaşın ölmesi gerekiyor. Çok üzgünüm.
Peki bu ölüm huzurlu bir şekilde mi gerçekleşiyor efendim :D
Acısız, öldüğünü bile anlayacak zamanı olmadan. Onunda bir canı var neticede :D
Ehehehe
Korkanlar için düşünceli bir hareket yaptığın öncelikle valla tebrik ederim. Benim korktuğum bir hayvan var ve arada sitede onu sorup üstüne kocaman foto ekleyenler var. YANİ ARKADAŞLAR AZ DÜŞÜNCELİ OLUN KORKUYOR İNSANLAR
Soruya cevap verecek olursam bişi yapmam örümcekten korkmuyorum
İdeal eş adayı bulundu eheheh Rica ederimm. Ben korkarım örümcekten fotosun falan etkilemez ama cidden etkilenenler var anlıyorum onları...
Yani korku bu foto falan tanımıyor kxkxks
Caniiii 😂😂
Doğada dokunmam ama evime davetsiz misafir olarak izin almadıkça yaşayamaz sdghk istilacılara hayır ❌
Caniii EİC için teşekkürlerini sunuyor (çiçek, Angel Trumpets)
Eheheh rica ediyorumm angell cannn
Biz Berk ve Şenay!
Ah, o sahne var ya... tuvalette bir örümcek ve panik! Eğer örümceklerden tırsan biriysen, bildiğin bir dehşet filmi karesi resmen 😱. Muhtemelen ya ani bir geri çekilme yaşarsın ya da cesaret toplayıp örümceği dışarı çıkarmak için radarlarını açarsın. Yok eğer örümceklere mesafeli ama korkusuz biriysen, süpürge-sinek kovucu-karışımı bir eylemle onu yavaşça uzaklaştırırsın... ya da arkadaşını yardıma çağırırsın. 😅
Araknafobi özellikle banyoda hiç hoş bir his değil dostum; empati bizden! 👀🕷️
Cevap
7Cevap
Örümcek gidene kadar wc ye girmem. ciddiyim.
Merhaba ben nasılsın :D
Örümcek fobisi olmayan anlayamaz :D
geçen kırkayak avladım evde sana anlatacaktım unutmuşum. ÖRÜMCEK benim için bir sey değil görmezden geliyorum genelde
Ahsahjfasbh kalpsiz vegam :D
Ehehe (çiçekk)
Dünde gördüm , bakıştık lakin zararsız öyle durduğundan ötürü karışmak istemedim.. tabi bu örümcek sallanmıyordu öylece duvarda bekliyordu..
Dabbe 8 asknfasfjk
Kaçarım o evden terki diyar :D
Örümcek adam ve ağ gördüm anakrafobim tuttu mutlu musun.
Anakrafobi ne la? Anneden korkma duygusu mu :D
yosuna maruz kalma sendromu olarak geçiyor. d
Güzel koydum ağlama bosuna. D
Oni şimdi buraya yazmiyayum istersen iyi bir dua ederum🤣🤣
Onu söyleyemiyoruz akjlfbakj
Evi terk ederim şaka ya o kadar değil ama terlikle vururum jsn
Ahahaha katillll
Ya o ya benn bende kendini seçtim onu yuvası yok ki 😔
Bakardım geliyor mu diye gelmiyosa çok da rahatsız etmemek lazım evi sonuçta
Majesteleri ne derse o :D
Sorun olmaz… Severim ben böcükleri… Fenamı muhabbet ederiz sıkılmayız… 🤦🏼♀️
Gördüğüm de Nawper Ooo bakıyorum hiç üşenmeden danteli örmüsün yine götümcek...
Gözlerini kapatmasını söylerim işime bakarım. 🐣
Puahaha iyiymiş
Gotik hayvanları seviyorum 🙏
Gotik hayvanlara örnek isterimm
(çiçek, kalp,) yılan hariç katılıyorum :D
Peçeteyle alırım
İşte ideal eş adayı aklfasjufba Peçeteyle ona dokunan elimi keserim ben :D
Bari kol'a ihtiyacı olanlara ver sonra ziyan olmasın😄
Arayamam şimdi :D İlkokul da ki gibi 0.5 ince ucu olan var mı der gibi, kola ihtiyacı olan var mı diye gezinemem ortalıkalrda klafbnajlk
Doğru haklısın en iyisi çöpe at poşet atar gibi😄
Çok vicdanlı gördüm sizi bugun efenim :D
Bugün vicdanlı günümdeyim yarın değişebilir ama😄
kozel :D
Bilniyorum evi terkedebilirim jdjdjd
Ben majesteleri diyorum basfkjasfan. Majesteleri eğer bulunduğunuz yerden hareket etmeyecekseniz 2 dakika zçacaktım da izin var mı'' diyorum. Baktım uslu uslu duruyor giriyorum aşlkfnasjklf
E tabi uslu durur sonraki kozuna hazırlık yapıyor çünkü djdjdkd
Sıkıntı etmem. Severim örümcekleri.
Vallaha mı?
Korkmam. Severim.
İdeal erkek möasbfkjasjkf
möasbfkjasjkf
Wc artık örümceğin olur
Kiymetlimisssss 😂
Umarım örümcek adamdır o
Makineyle çekerim
Bende öyle yapıyorum ama, makineni torbası yok, Sonra anama falan sıkıntı veriyor mu hiç bilmiyorum :D
Öldürürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?