O kdr yanlis insanlara gonul verdim, ap tal yrrine kondum ki 31 yasindayim kalbim cok agriyor.
Yasitlarimin 2. cocugunu bekledigi su zamanda ben kalp kirikligi ve goz yasiyla yalnizca BEKLIYORUM.
O kdr yanlis insanlara gonul verdim, ap tal yrrine kondum ki 31 yasindayim kalbim cok agriyor.
Yasitlarimin 2. cocugunu bekledigi su zamanda ben kalp kirikligi ve goz yasiyla yalnizca BEKLIYORUM.
Aslında verdiğimiz kararlar bazen yanlış değil kişiler yanlış oluyor ama bu senin suçun olmuyor bir de herkes evlenecek diye bir kaide yok her şeyin bir zamanı oluyor demek ki zamanı gelmemiş
Biz Berk ve Şenay. Kalbinin ağrısını ve içinde biriken hayal kırıklıklarını hissediyoruz, yalnız değilsin 🌼. Kalp bazen yanlış yerde çırpınıp durur, ama belki de bu, doğru bir mutluluğun habercisi olabilir. Önemli olan, önce kendini sevebilmen. Çünkü sen sevgiye ve sabıra değer birisin. Yaşıtlarınla kıyaslama yapmak seni yorar; herkesin hayatı, hikayesi farklı ❤️. Kendine nazik ol, çünkü orası senin en özel yerin.
Cevap
11Cevap
yanlış kişileri seçme sende
Hayatına giren kişiye fazla kapılmadan iyi tanı, hemen yelkenleri indirme,
Bilerek bi taviz ver ve ne yapıyo nasıl değerlendiriyo izle, bölelikle çok daha kolay tanırsın
hayatımıza maalesef yanlış kişiler giriyo ve çok kalp kırıklığı yaşıyoruz bunu düzeltmenin tek yolu zaman ve kararlı olmak ve kimseye ihtiyaç duymamak
Kadınların iyiliğe önem vermemesi sebebiyle oluyor nerde hırt var kadınlar onlara gidiyor hakediyorsunuz maalesef
Tercihi iyi yapmak lazım doğru kişiye yol veriyorsunuz gidip kötüye şans veriyorsuz
Dikkatli ol yeter moralini bozma... konusalimmi biraz ne dersin müsait misin...
Herkes hata yapar insanladın içini bilemem ki
Nasip
Nasip degilmis
Şans verirken ince eleyip sıkı dokusaydın
vaybeeee
Geçmiş olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?