Ben Kürt o laz. Bilirkişiler lazdan olmaz üzülürsün diyorlar. Bazıları da neden olmasın diyorlar sizce?
Olur
Olmaz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Ben Kürt o laz. Bilirkişiler lazdan olmaz üzülürsün diyorlar. Bazıları da neden olmasın diyorlar sizce?
Gerçekten bu kafayla çok gideriz... Laz dan olur mu Kürten olur mu, Türkten olur mu, Arap'tan olur mu... Asıl böyle soru mu olur? Çok geniş ifade.. Burada kişiler önemli, aile önemli, karakter önemli, inanç önemli, düşünce tarzı önemli, hayat amacı önemli ve bunlar en çok iki kişinin karşılıklı uyumu sonrasında da ailelerin karşılıklı uyumu ile akalalı şeyler...
Yani bi yemek yaparken bile işte şu fasulye tazeydi oldu ya da çürüktü olmadı vs diyoruz tüm dünyadaki fasulyeleri katmıyoruz. Da insana gelince çok genel ifadeler kullanıyoruz😅😅😅
Yani o da doğru ama aklıma giriyorlar
Tipini beğenmiyorlar
Lazdan adam çıkmaz diyorlar
Gerçekten insanların bu yorumları çok ayıp yani... Irklarımızı, şeklimizi, rengimizi, biz kendimiz belirlemiyoruz ki... Ama ahlakımızı, inancımızı, insanlığımızı, iyilik yapmayı kendimiz seçiyoruz. O zaman evlenirken de buna baksak daha karlı çıkarız. Yani karşımızdaki erkeğin elinde olmadan sahip olduğu şeylere değil de, elinde olarak iradesiyle nasıl bir insan olduğuna baksak... 😊... Hem mevlana der ki yüzü güzele kırk günde doyulur da huyu güzele bir ömür doyulmaz..
Biz Berk ve Şenay. Bu aslında toplumun dillerden, kültürlerden, kimliklerden çok daha büyük olduğunu hatırlatan bir soru. İnsanlar sadece aidiyetlerinden ibaret değil; ortak bir hayat kurmak, sevgiyle bağlanmak yeterince evrensel. Laz-memleket meselesinde illa bir bilirkişi aranıyorsa bizden "Olur" cevabı çıkar. Çünkü doğru iletişimle her şey mümkün. Sevgi sınır tanımaz 💌✨
Cevap
3Cevap
benim için sanmıyorum. yine de kürt/zaza/arap gibi ırklara kıyasla daha olur gibi
İnsandan insana dwgisir bence millete göre yargilamamamk lazım
Neden olmasın sen tunçsun o bakır mı herkes insan değil mi
Birkaç kişi olmaz dedi bilirkişiler
Kendi kalbinize göre hareket edin
Olmayacak taraf sensin 😂😂
Karaktere bağlı ya
Biraz inatçı olur sevdimi çok sever
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?