Arkadaşlar lğtfen fikri olanlar yardımcı olabilir mi şikayet etme şansım var mı?

Fatih'i bugün önce karakola sonra adliyeye şikâyet edeceğim ama ben kendi isteğimle benden aldığı 5 bin lirayı verdim. 5 bin lira ya hâlâ içim acıyor. 😭😭 Bu her morali bozuk olduğu zaman beni buluyor çünkü onu dünyada ki tek erkek gibi hissettireceğimi biliyor sonra morali düzelince beni kırıp aşağılayıp gidiyor. Hayır 😢😢 en son çok ağır geldi iş bulunca ilk terk ettiği ben oldum ben onun yüzünden iş bile bulamıyorum?
Arkadaşlar lğtfen fikri olanlar yardımcı olabilir mi şikayet etme şansım var mı?
Cevapla