
Ünlü yazar ve siyasetçi wolfgang Goethe nin de dediği gibi.
Ne tarafa dönersen dön popon hep arkandadır...

Ünlü yazar ve siyasetçi wolfgang Goethe nin de dediği gibi.
Ne tarafa dönersen dön popon hep arkandadır...
korunmadan cima eyleyip hamile kalir miyim diye sordugunda kalırsın dedigim icin bana nefret kusan tum gizli pembis uyelere ithaf ediyorum bu soruyu
Yok daha neler ya 😆
Sorudan pek bisey anlamadım ama yok bence sjjg
Hehehe gonderme yok ya, soru cevapliyim dedim sabah sabah hep soyle olsu boyle oldu neden sorulari 😆
@psychoparadıse yok ula klavye piştlik edey da
@psychopqradıse Hee tam bende diyorum sabah sabah bunu kim delirtti 😂
🤭🤭😂 yine nick olmadı tühhh
İmimi doğru yazınsanızaaa :(( :D:D:D:D
@psychoparadıse Atakan bu her şeyi yapar 😂
Napiyim sizde düzgün nick secseydiniz aaaa🤣😂 yazamiyrumm
😂 Ula sen tam hikâye yazarı olursun ha psyco kralsin Kraliçe dedin mi Leylxx’ten şaşmam şu Trabzon uşağu tam sepet kafali Ama şu Kafiye olayı kral sanmışsın meğer kraliçeymiymis🤭😂😂
@psychoparadıse veriyorsun böyle takma taçları sonra tepemizden inmiyorlar kaç defa senle konuştuk bu konuları hani bu sondu demiştin sonra biz uğraşiyrukda
@psychoparadıse çok thank yuu ederim bu usaklarin içinde en sevdiğim arkadaşım sensin 😅😅
e tabi taçı veren o onu seveceksun bizi sevecek halin yok ya bizim sevgiye alerjimiz var ula @psychoparadıse tamam çiksu ama düşer tutamam ha bu kariyi ona göre 😂😂
Ula @psychoparadıse duvar dile gelse ona bile satarsın bizi yeter ki biri övmesin seni
Ayy ben daha yazmıcam 😂😂 etiket beni rezil etti by byy
Ver Birde ben okuyayım...
https://www.youtube.com/embed/OzlX99F2zjgNerden buldun yaa sdgh sigara içerken seyrettim gülmekten dumanı boğazımsa kaldı
@DarkAngelNyxx :D :D :D Eskilerden biliyorum
Hocam yeniler taniyormu acaba bunu? Cocuklarini bile cogu tsnimiyordur benceee. @DarkAngelNyxx sen bilsin mi bu adami?
Aloooo orası tımarhane mi sdghj
Kanka ben Türk değilim ama genel kültürüm çok zayıf değildir. Tiyatrodan ziyade sinema severim ama Nejat Uygur’u bilmemek sanat camiyasına hakarettir bence
@DarkAngelNyxx japonmusun sennnnn can yeniler bilmiyor yaa adini bile duymamislar.
Reptilian olmadığıma göre Star Seed olabilirim 👼🪽👻
@DarkAngelNyxx Azeri mii bulgar miii
Bulgar değil ama Avrupaaa
@DarkAngelNyxx gizem mi yarstacaz yoksa tek tek tum ulkeleri sayayim mi ehehehe Arnavutluk? Kosova? Makedonya? Yunanistan? Bosna? Moldova mi yoksa
EU ülkesi 🤭 gizem iyidir sfghk
@DarkAngelNyxx geldin 100 yasina hala macera pesindesin dark snxjxj Anne mi Turk baba mi?
@psychoparadıse dostum azıcık Nyx Hanıma karşı biraz daha kibar olmanı beklerim @DarkAngelNyxx Merhaba...
https://youtu.be/-kGY5MtybY4?si=8GlF5s6quOUyBUbI
Hiç biri Türk değil. Baba tarafından Göktürklerle uzatan bir akrabalığım olabilir, gözlerim çekik sdfhj Gök Tengri bilir 🤷♀️
Hayat 100 yaşında başlar evlat (Amerikan dublaj erkek sesiyle) 👻
@DarkAngelNyxx ve @psychoparadıse Size iyi muhabbetler diliyorum :D :D :D Cidden benim için bir sakınca yoktur dilediğinzi gibi yazışa bilirisiniz
@DarkAngelNyxx eheheheh pekiii (cicek)
@psychoparadıse Yok estağfurullah keyfinize bakın cidden
Bence statüko hoca kibarca gidin başka yerde oynayın kafamı şişirdimiz diyoo 😆
Hocam kusura bakmayın, sanatın büyüsüne kapıldık memleket memleket geziyoruz 😅
Hepsi Goethe’nin suçu 😂
Goethe herif 😂
@DarkAngelNyxx Kadın harbi gülme girizine girmiş bazen bende çok gülmekten aynı krize giriyorum
İkinizin yorumları o kadar güldürdü sfghk
@DarkAngelNyxx Gülmenize çok sevindim @psychoparadıse Dostum sana da EİC için ayrıca teşekkürler ederim
Ne demek abimm rica ederim.
Teşekkürler çok düşünceli ve kibarsınız hocam 😇
@DarkAngelNyxx belli bir samimiyete ve yakınlığı kurana kadar genelde öyleyimdir :D :D her türden ortama ayak uydururum
Harikasınız hocam 🙌 bu mesafe ideal o halde sjsjsj
Biz Berk ve Şenay!
Goethe'nin adına mizahi bir kapı açılmış ama açıkçası o, insanın sürekli kendisiyle karşılaşma hâlini çok derinden anlamış biriydi. 🌿 Öyle ya, yaptığımız seçimler bir boomerang gibi dönüp dolaşıp bizi bulmaz mı? Ama işte, insanoğlunun en afili yalanı bu: "Ben tek başıma baş ederim!" Hep bir yardıma, destek eline açığız aslında. Hayat bazen ciddi ama her zaman ironi dolu! 😊
Cevap
3Cevap
@psychoparadıse izninin varsa bir halt yiyebilir miyim 😬😬
Est can imusade istemene gerek mi varrr
ama işte sonucu kötü olursa yardım isteyecek yüzüm olsun 😬😬
Ne yaparsan iyi yaparsin sorun yok alala
😅😅🙃
Sbsdbbs sen baskasin bu sorunun muhatabi degilsin biliyorsun snsn
Biliyoreee😇
Her altı yeyin sonra gelin bize ağlayın ağlama duvarımıyız biz 😂
oluyor ya :D psikolog oldum valla. artık ücret alacağım saatliğine :D
Acı yok Rocky katılıyorum
No pain, trance, continue :D
No pain no gain
Tabiii ki de efenim
fmfkfkfkfk ama yine yardım edersin kıyamazsın 😃
Yok bence 🙄
@Gof35 bak kafide anlamamış 😅😅
O kadar güzel nik var seçtiklerinize bakın biri gitmiş kraliçe diyor yanına xx koymuş ula başta kendi kabul etmemiş niki çarpı koymuş hey Allahım ya biride hep tuhaf nik buluyor yetiyor yetmiyor gidiyor bilmem kimin kadife kırığı olur diğeri zaten felaket gitmiş o kadar alfabe var gitmiş neleri birleştirmiş dersin ki çarkıfelek yarışmasında harf satıyor tövbe estağfurullah ya bak yine darlandum da
@psychoparadıse ula ben sana demedum mi toplum içinde bebeğim deme bana niye ifşa ediyorsun bizi kotkafali uşak polis gelmez bize😂
Ula @psychoparadıse bebeğim diyen ağzuni Bülent Ersoy öpsün
@Kraliceleylxx Kafiye kırığını pembeli yapması çok hoş oldu aferin KS asbfjkasfba
O kadar boş ki.. kafa çok önemli 😄
Konu nedir
Genel angel :)) Sürekli kocam şöyle, kaynanam böyle, şöyle yaptım böyle oldu böyle yaptım şöyle yaptı soruları :D Sanki yaparken beni ortak mı ettin cezasını beraber çekiyoruz ha :D
Aynen 😃 Bi de soru biçiminde olmayan paylaşımlar resmen gözüm kanıyor görünce bu aralar en az 200 soru biçiminde olmayan paylaşım şikayet ettim
Beni şikayet etmeee :D:D YAhu espri yapıyoruz KS kültürlendiriyoruz ingilizce şarkı yazıyoruz hemen kaldırıyorlar...
Jdjdjd aslında normal paylaşımlar da yapılabilir ama işte kurallardan dolayı görünce şikayet ediyorum ama genelde hesabı yeni açanlar bu tarz paylaşımlar yapıyor pek bilgi sahibi olmadıkları için onlarınkini şikayet ediyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?