Benim yerimde olsanız ne düşünürdünüz bu kişinin niyeti ne lütfen konuya objektif bakabilecek biri?

Sokagımdaki bakkal devrettti yeni gelen cocuk benden 1 2 yas buyuk ben 21 yasındayım. cok saygılı kibar biriydi hep baska bi istediğiniz var mı vs diyordu. 10 gün oldu her gün görüyoruz birbirimizi son birkac gündür canım vs demeye basladı akşam gittiğimde kapının önünde arkadaşları vardı diğer tarafa geçsenize dedi onlara neden anlamadım

Asıl olay bugub biraz özendim kendime süslenmiştim bakkala gittiğimde bugun cok farklıydı şakalaşıp resmen muhabbet etti onun kedisine mama alıp verdiğim için kedisine beni aldatıyosun vs demeye basladı bugun akşam kapanmaya yakın gittim gene arkadasları ordaydı abisi mi arkadası mı bilmiyorum ben gittigimde beyler boşaltın burayı hadi dedi ve kendisi de dükkandan cıktı biz onunla tek kaldık neden ben gidince bunu yapıyorlar merak ediyorum kasadaki 2 cocuk gidince ben daha kasata gitmeden arkasını dönüp muhabbet etmeye basladı kasaya gelince 50 lira canım dedi bugun tam anlamıyla şüphe düştü içime ama müşterilere mi bu şekilde genel davranıyor fikri olan var mı o bakkala gitmeyi birakicam

Benim yerimde olsanız ne düşünürdünüz bu kişinin niyeti ne lütfen konuya objektif bakabilecek biri?
Cevapla