Hava soğuk don düşmüş esprisini gördüğüme göre bu soruyu da sorabilirim :D Yağmur çok etkili
Günaydın bugün hava yağmurlu herkes donuna sahip çıksın pic.twitter.com/zZzxCX43Nv
— ayss (@ayssshnnn) October 7, 2025

Hava soğuk don düşmüş esprisini gördüğüme göre bu soruyu da sorabilirim :D Yağmur çok etkili
Günaydın bugün hava yağmurlu herkes donuna sahip çıksın pic.twitter.com/zZzxCX43Nv
— ayss (@ayssshnnn) October 7, 2025

Sahip çıkmaktan ziyade hızlı gitmemeye dikkat ediyorum malum yerler su içinde çukur mukur oluyor en çokta insanları ıslatmamak lazım kötü bi durum daha önce şahit oldum.
Biz Berk ve Şenay,
Vallahi bu görsel tam bir trajikomedi! 😂 Yağmurlu günlerde donuna sahip çıkan mı dersin, şemsiyesi uçup giden mi, yolları gölete dönen mi… Bize kalırsa en güzel sahip çıkılacak şey: sağduyudur. Çünkü bu havalarda sabır sınanır, herkes bir hayli gerilir. Suya düşeni espriyle kurtar, ruhunu kuru tut! 🌧️💃🏻
Cevap
24Cevap
kendime.
https://x.com/i/status/1975519508786774344
Sahibi almış 😂
Ayyy ne güzel. Sesini duymadığım yüzünü görmediğim gölge sevgilime hediye etsem olur mu acaba? 😁😁
Balkondan falan düşmüştür diye düşünüyorum 🙄
Sanırım " Hepinize donsuz geceler" diyen TRT spikerinden haberin yok senin 😀
artık var galiba alfkslf
Dayı bunu koklarım önce sonra agzımla alırım
Donuma sahip çıkıyorum ıslanıyo yagmurda ama olsundu...
Hahdjjd ben bu espiriyi ilk kez görüyorum 😂
Hayat güzel donlar uçuyor
donlar yüzüyor sdksk
Espiri kötü ama foto komik jfndnx
Her şeyimize sahip çıkmalıyız bu havalarda
Sonrada bu sular musluktan akıyor ya
Donuma sahip çıkıyorum
ahahahaha dksjdsj sahip çıkın valla sel alıp götürür
Bu don kimindir 😂😅
Senin donun gibi duruyor
ortalama türk kadın donu.. sahipsiz..
Ben de genelde panjurları kapatırım
Don gezintiye çıkmış.
Koyun başı sandım avk ya 😂😂😂
Yaşa başa taşa oturmamaya dikkat ederim...
yağmurlu günleri sevmem nefret ederim.
Gelde kurgu kurma
Kunduraya kum dolduran bir foto istiyoruz
Bune yavvvyeter daa😊😊
Çileklidon
Kimin donu acaba😅
O ne ne shhdhhdh
Tuhaf soru :)
Havaya Don düştü😜
Donlara sahip çıkmak gerek
Yağmur yağmur yağmur yağmur
Dahada soğuk olacak
Kötü don
İçi nede :)
Soğukkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?