AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
otobüs nedir unuttum. uçak biletleri daha ucuz artık
erken alırsak
bir hafta erken almak yetiyor
Ağlayan çocuk, sürekli konuşmaya çalışan amca/teyze, ayakkabısını çıkaranlar.
:))
Gece gece internet paketim biterse ve hiç uykum olmazsa kafayı yerdim sanırım
uyuyabiliyo musun ki :) otobüsde
Uykum gelirse kaldırımda bile uyurum
yer bulamama gürültü benim için sorun degil (müzigim ve ben.. yalnızız)
şehirler arası :)
Arkamdaki elemanın koltuğunu kaldır demesi. Halbuki kendisi sona kadar köklemiştir.
küfret ve rahatla :)
Bir kere ağrı dan insanlar vardı aynı otobüste idik ve lahmacun yediler daha kotusunu görmedim valla kokulu kokulu iğrenç ti
molada rahatlamısındır biraz
Aynen nefes alabildik mola da ama Üstüm başım koktu bide otobüs tutuyor beni hep çok sinir bozucu bir şey
hadi geçmiş olsun , 50 km hızla yarın antalyadan kayseriye gidicem o halde ben napim :))
geçiyor abi :) diyorum cehennem azabı bu olsa yine fazla bize. düşünsene bitmeyen bir yolculuga çıkıyorsun böyle
vallahi öyle birde arabayı kullanan ben :))
Bozuk tv veya usb girişi hep bana denk geliyor..
Şikayetten çok bedevilik diyebiliriz.
sansa artık :)
Aynen banadahep oyle denk
geliyo
yaklaşık 7 8 yıldır otobüse binmiyorum. tek hatırladığım kim ossuruyordu lan?
bana denk gelmiyor :)
Su istedidigimde sanki para istiyomusum gibi absurt davranislari
garip öyle mi davranıyolar
Valla koltuklar rahat olsaydı iyi olurdu tek şikayetim o olur :/
bendensin
koltuğunu yatıranları öldürebilirim evet bunu yapabilirim
arkandayım sen öldr :)
Onumde oturan kişinin koltuğunu sonuna kadar yatırması
Ben iyi niyetimden susuyom öyle durumda
Aynen. bende öyle
aslında kolduklara yükseklik ayarı koysalar sorun çözülür.
Sadece bir adet topkek hakkımızın olması..
Ulan, para verip alınca o kadar tatlı olmuyor, ne bileyim..
Koliyi isteyeceğim de, utanıyorum bazen.
: ))
https://hizliresim.com/2296AN
ikram yapılmaması..
:):)
Kısa yolculuklarda molanın olmaması, molada tuvalet ücretleri, koltukların rahat olmaması vs
döner sermaye :)
küçük çocuk bebekler ve koltuklar 185 boy olunca bacaklar sığmıyor
Kısayım diye seviniyorum 170,,:)
o sıcakta klima bozuksa birde birinin peşpeşe osurması
Zincirleme kaza
kaza olsa yine kurtuluruz cam falan kırılırda hava gelir en azından :DD
ben erkeğim bazen g'ötü zor kurtardığım oluyu olay çığrından çıktı artık fordlamaya bir dur deyinleyin artık!
haber olur bu haber :)
ustteki esya koyma yerine ziplayarak yetismeye calisan kisa kadin muavinler
Ekmek parası be abla
otobüste saatlerce oturmak çok sıkıcı molaların daha kısa aralıklarla olması özellikle sigara kullananlar için çok mantıklı
Aynen ya
Uyuyamıyorum. Koltuklar çok rahatsız
:((
Ama hiç trenle tek başına yolculuk yaptın mı?
yolum düşmedi trenle
Tren daha kötü. Anakaradan İzmir e gittim tek başıma22 saat sürdü
ohaa :) naptın kız öyle zorun neydi.) iyiki yolda ölmediniz
Tatile gidicektim kuzenlerinin yanına tek başımaydım. Yürüsem daha hızlı giderdim sanırım. Müzik dinliyim dedim telefonunun şarjı bitti. Kitap almıştım çok sıkıcıydı. Ölecektim sıkıntıdan artık :D
filmini çekersin ilerde trende 22 saat :) olur adı
Hahahaha :D böyle bir korku, böyle bir gerilim filmi görülmedi. Kız en sonunda çıldırdı ve trendeki herkesi katletti :D
bu saçmalıklar içinde bu o kadar da mantıksız degil biliyomusun yapılır :) trende geçen korku filmi
Yani olabilir ama ben izlemem. Çünkü gerçekten çok korkarım korku filmlerinden :)
Motor kokusu ossuranlar horlayanlar ağlayan bebekler telefonda yüksek sesle konuşanlar.
Yanımda sürekli konuşan teyze :@
ahaha hıhı de geç :) yine susmazlar
Aynen kulaklık takarsın anlamazda :D ama yinede tatlılar
Yanımdaki kişinin muhabbet etmesi :P
Yumrugu koy agzına :)
Ya k ırmak da idtrmiyorum dinliyorum kafamı sallıyorum gülümsüyorum falan :D içimden sus artık deyip küfrediyorum ama.
*kırmak istemiyorum
benim gb insanlarınnolması ne iyi :)
öndeki kişinin koltuğu yatırması nerdeyse dizimin ustune yatacaklar :s
kafa at :) onlara
acılan kötü şarkılar fdgfdgf
arabesk
aynen ya sinir oluyorum ne acıyosun
metroda solunan havanın % 15 i insan derisiymiş. otobüslede de buna yakın bir oran varsa rahatsızlığım bu olur sanırım
nice pis seyler soluyoruz :) her seyi bilmek iyi degil
bilmemek daha iyiydi gerçekten
Benim en nefret ettigim sey. Camlarin acilabilir olmamasi. Havasizliktan oluyorum resmen. Klimadan gelen hava cok mide bulandirici oluyo..
ütopya gibi olmus bu istegin açılabilir cam çogu insanı dahada rahatsız ederdi :)
Para veriyoruz kardesim :) herkes kendi camindan sorumlu :D
Arka koltukta sürekli ağlayan bebek
:):)
ayakkabılarını çıkaran insanlar :/
42 numaralı botumu çıkarmadım onlarda çıkarmasın :)
Mide bulantimin olmasi
yazık valla iyiki bnde olmuyo
İyiki cok kotu bir durum
cam kenarına oturamamak :(
o yüzden koridor seçiyorum siz üzülmeyin diye
Yuksek sesle konusulmasi..
Bn her ortamda rahatsız olurum bu konuda
Aynenn oyle
Kek yiyemiyoz artık meyve suyuda alıyoduk kamışla içiyoduk ya
:9)
horlayan ekip ve ayakkabi cikaran dengesizler. tencereyle dovecen onlari.
beyzbol sopasıyla
önümde oturan kişinin koltuğu yatırması
klişe sorun :)
orijinal sorun mu aramalıydım :)
senden yaratıcı cevap beklerdim :)
ben buraya gerçekçi bir sorunumu yazdın. yaratıcı şeyler bulunacak sorular farklı.
sırf yaratıcı olsun diye yalandan bir şey mi yazayım. otobüste tek şikayet ettiğim şey belkide bu :)
osturanlar ve horlayanlarin olmasi
:))
Bebekli yolcu ve zırt pırt verilen molalar.
:))
Çok konuşan lisesi ergen topluluğu :))
sehiriçinde onlar arkada:)
:))
Güzel ya severim her türlü yolculuğu:)
Aynından banada söyle bu kafayı istiyorum
Hiç rahat olmayan o iğrenç koltuklar
Hava yastıklı koltuklar olsun dimi :)
Aynen haytta istediğimiz kadar yatırabildiğimiz
Bozuk tvnin denk gelmesi veya hic doğru düzgün bir film olmaması
ya yolda geçen zaman acıyorum boşa gidiyomuş gibi hissediyorum
muavinler (30 dk yeme ve ihtiyac molasi) l*n bir bitmediniz.
mola yerlerinde gereksizce saatlerce beklemek :S
haklısın :)
Birde gelmeyen yolcuyu beklemek yok mu bırakın kalsın orda sorumsuz insanlar :D
öyle deme kankacyazık insanlara :)
Kanka yarim saat yetmiyomu tuvalate son dk girip kayboliyolar dimi :D
kapı açılmaz kitlenir falan bunlarda var :) yanlış otobüse binen var :)
Bir keresinde benim yerime oturup bura benim diyen yolcu tanırım akil ne diyosa artik denizli yerine İzmir arabasına binersen suçlu benmiyim senmi :D
otobuste cocuk varsa yandın
şansa kalmış
Koltukların rahatsız olması
:))
kapının önüne eşya yüklenmesi :)
Hiç karşılşmadım o durumla yer mi doluyo :) bagajda
bagajda yer doluyor orta kapının boşluğuna yığılma yapıyorlar millet salatalık domates peynir zeytin götürüyor bunun yapılmasına göz yuman firmada metro...
Tamda onla gidiyom. kartta 80 tl bedava dolsun bırakcam çok çektim tv konusunda falan. usb bozuk oluyo. İzmir -samsun arası
tabiki uzun süre koltukta oturmak ve bundan dolayı bacaklarımın ağrıması
beni anlıyosun :)
uyunamıyor doğru düzgün sinir oluyorum
hap kullancan en iyisi :)
yanımda çift porsiyon bir adamın oturması
haha:) bana denk gelmedi
Arka koltukta ağlayan çocuk
kızma ablası seninde cocugun olcak :)
Ağlayan bebekler bide tv nin cekmemesi
metro dan uzak dur
Hepde onu kullaniyorum iste sorun o :D
neden o kartımı doldurmaya çalısıyon sende
wifi sorunu tv iyi çekmemesi vs şeyler :)
hımmm
Cok konusan teyzeler ve susmayan bebisler.
:))
Benimde bacaklarım çok ağrıyo uzatamadığım için :)
koltuga dayıyorum önmde ki rahatsız oluyo bilmiyom
:))
Yanında oturan anlayissiz insanlar
şans önemli her yerde
usb girisi olmayan koltuk :) tam bir kabus
olupta bozuk olması daha koyuyo