Yapmam gerekenleri yapmayıp sadece leş arkadaşlarımın şuraya gidelim buraya gidelim diye mesaj atmasını beklemem şaka mı?

bu kaçıncı seviye depresyon

Yapmam gerekenleri yapmayıp sadece leş arkadaşlarımın şuraya gidelim buraya gidelim diye mesaj atmasını beklemem şaka mı?
Cevapla