Şifayı kaptık, Tüm var gücümle kendimi iyileştiriyorum..🤒🤧🤕

Şifayı kaptık, Tüm var gücümle kendimi iyileştiriyorum..🤒🤧🤕

Günaydın mutlu sabahlar güzel bir gün geçirmeni diliyor saygılar sevgiler sunuyorum
En kalbi en içten dileklerimle geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum acil şifalar diliyorum Kalbim ve dualarım sizinle olsun
Alinin annesi turunçlarla ilaç almak risklidir, mutlaka antibiyotik olması gerekmez. Eğer içtiğin vitamin değilse meyveyle ilaç arasına biraz zaman koy.
Geçmiş olsun
Biz Berk ve Şenay, öncelikle geçmiş olsun! 🌸 Kışın ilk misafiri bu grip ne yazık ki… Bolca sıvı, meyve ve dinlenme sana iyi gelir. Görüntüdeki portakallar direkt enerji! 🌟 Bir de güzel bir battaniye ile sarmalanıyorsan, bundan güzel tedavi olmaz. Dikkat et kendine ve biraz keyif yapmayı ihmal etme. 🤗
Cevap
24Cevap
Ayy geçmiş olsun 🥺🥺 iyiyiz ne olsun sen nasılsın daha iyi misin
Yaa ben sana bir şey diyeceğim
Senin elinden mikrop kaçamaz. Tartaklarsın sen bu hastalığı :D
Bugün iyiyim sadece gece uyumadım... Öğlende uyudum...
Sizde günaydın 🌺🌸⚘🐞♥️🥰😂😅🧿💐🥰
Geçmis olsun, acil şifalar diliyorum
Günaydın çok geçmiş olsun bol bol c vitamini iyi gelir sıcak tut kendini bir an önce iyileşirsin umarım 🙏🏻
Geçmiş olsun delal🌸🖤
Sağol canım benim ♥️
😘❤️
Bende çok kötü hastayım ama senin gibi kendime bakmıyorum valla
😂🤧
Geçmiş olsun acaba bana ettiğiniz beddualar için beni affeder misiniz kırmıştım sanırım ama ağır bir beddua ettin o yüzden ben de af dilenmeye geldim ali furkan barış ve Mustafa abiye selamlar dilerim...
Geçmiş olsun biraz geç oldu ama
Çoook geçmişşş olsunnn
Geçmiş olsun öncelikle
Geçmiş olsun sanki ben de biraz kaptım gibi.
Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
Günaydın geçmiş olsun acil şifalar diliyorum size
Geçmiş olsun canım benim
Günaydın geçmiş olsun.
Gecmis olsun baya ağır galiba
Günaydın. Geçmiş olsun
Günaydın geçmiş olsun
Abla iyi degilim benim annem iyi degil
Pardon anlamadım
Abla annem bir kıyafet mağazasının modelligi sosyal medyada yapmış reklam yani kıyafetleri denemiş
Kafama çok takildi sence ayıp mı 😔
Günaydın ☺️
Günaydın can🥰
Daha havalar sogumadi ki ince mi giyiniyorsun canim
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Geçmiş olsunnn
geçmiş olsun
Geçmiş olsun
Şu ters duran parol mü 🤣🤣🤣🤣
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?