Günaydın🌺 güzelce bir gün olacak bu gün , siz ne düşünüyorsunuz?

  • uyandım sol yanım boş😅 anladım hemen yatakta uyuyormuş numarası yapmaya başladım. Yaklaşık 1 saat içind emutfaktan güzel kokular gelmeye başladı, arada yere düşen tabak kaşık sesleri duydum birazda küfür , sanıeım gergin anlar yaşandı bir an😅 ben yatağımda sessizce güldüm eğlendim seslerle. Nihayetinde gelip beni uyamdırdı kocam, uyuyordumya tabi🥳😅 kahvaltı hazırlamaktan neden nefret ediyorum bilmiyorum ama bu haftasınu rutini çok hoşuma gidiyor. Bu gnde yırttık yani 😅😅
Günaydın🌺 güzelce bir gün olacak bu gün , siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla