Kafasi az bucuk calisan duzgun birileri neden yok bu sitede 🤦🏻‍♀️?

Kiminle muhabbete baslasak hep bir sacmalama, bi yavşama modu olusuyor. Ben de buna gelemedigimden sohbeti kisa kesiyorum her defasinda🤦🏻‍♀️😏

Duzgun, adam akilli sohbet edecek, gerektiginde ciddi, gerektiginde espirili yaklasacak birileri neden yok ya? Cok mu zor duzgun insan olmak anlamiyorum 🤷‍♀️🤷‍♀️

Kafasi az bucuk calisan duzgun birileri neden yok bu sitede 🤦🏻‍♀️?
Cevapla