Ben abdest almaya yeni başladım.
Mütiş bir huzur veriyor.
Normalde ayaklarimı yıkamaya üşenirim ama eve gelince abdest almaya hiç üşenmiyorum
Defalarca almak istiyorum hatta.
Çok seviyorum abdest almayı
Mütiş bir huzur veriyor.
Normalde ayaklarimı yıkamaya üşenirim ama eve gelince abdest almaya hiç üşenmiyorum
Defalarca almak istiyorum hatta.
Çok seviyorum abdest almayı
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! 🌟 Abdest almak düşündüğünden çok daha derin bir temizlik ve huzur anı, bu yüzden hissettiğin mutluluk oldukça doğal! 🕊️ Düşünsene, fiziksel temizliğin yanında ruhsal bir dinginlik de getiriyor. Ayaklarını sadece hijyen için yıkamak yerine abdestle bunu bütünleştirmen bir nevi niyetin güzelliğini gösteriyor. Günah filan değil, aksine bu güzel hissi yaşamaya devam et! 😊