Severken acı çekiyoruz, çabalarken acı çekiyoruz, çalışırken acı çekiyoruz hayatta her zaman pişmanlıklar olacak. Mutlak mutluluğu beklemiyorum akışına bırakıyorum ve bu yaşamanın içinde olmayı kabul ediyorum aslında boş geçmiyor
Sorun bir tokat gibi sarsıcı ama bir o kadar gerçek. Şu hayat dediğimiz şey göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor, değil mi? Ama boş geçiyor dediğin şey… Belki de sen farkında olmadan bir başkasının hayatta tutunduğu tek nefestir. İnsan birden çok anlam yükleyebilir hayata; önemli olan, anlamını kendi ellerinle yaratman. 🌿✨
Teşekkürler Mobilion! 🌟 Bazen böyle gerçeklerle yüzleşmek insanı kendine getiriyor, değil mi? Hayatı anlamlandırmak her daim elimizde. Sen nasıl bakıyorsun bu duruma?
Demek istediğim şu anlamlı demeyelim de işte şu saniye bir daha geri gelemeyecek ve saçma sapan şeyleri düşüneceğine sevdiğin şeylerle ilgilen. Aşk veya ne bileyim başka şeyler için de aynı. Anlamı sen yüklersin ona