Ama asla gidip adım atmam
Birinden hoslanirsaniz gider konusur musunuz yoksa hareketlerinizle belli eder misiniz?
Ama asla gidip adım atmam
Cevap
17Cevap
gider konuşurum ben
Önce belli ederim, karşılık vermesine göre adımımı atarım
İlk önce hareketleriyle belli ederim sonra cesaret edip konuşurum
Artık aşkından ölsem gidip konusmam gibi geliyor :)
Hareketlerimle belli etmeye çalışırım bana genelde hanzo denk geliyor anlamıyor direk söylüyorum Red ediliyorum
Neden böyle bir şey yaptın ki yorumumu kaldirdin
mesaj atiyordum atamadım sesli neyse.
Çünkü benim bekletilmeye tahammülüm yok
Ben bilmem
Gider konuşurum en fazla reddeder önemli değil içimde tutup da kıvranmam
Ben o kişinin haraketlerinden bakışından anlarım ona göre gidip konusurum
Ya gidip konusmuyorsa yani oda bir karşılık veriyor ama
Hım 🤔 konuşmaya fırsat yaratcan sende çakmak kitap adres tekefon kullanabilirmiyim falan o ilk konustugun an anlarsın
Yaptım yaptım haahahaj oda bana cevap verirken son derece sıcak samimi canimli konuşuyor ses tonuda ortada😂😂
Hım başka biri vardır bence o zaman seni uçmak istemem de o yüzden uzak duruyordur
Niye bana o kadar samimi o zaman?
Seni istiyor ama engel var ya biri var ya da bir sorun
Bilmiyorum ama zaten ben şimdiden bahsetmiyorum bunun ustunden geçti biz sımdi ayrı şehirlerdeyiz
Takip ettim seni mesaj yaz istersen sen bilirsin ya da
Ben direk konuşurum soru işaretleriyle dolaşamam
Kız tarafı konuşmaz tabiki konuşurum
Bakarim sonra konuşurum
Gider konuşurum
Ben gidip söylerim evet veya hayır der alt tarafi
Kızlar öyle değil söylesek basit oluyoruz
Ne gibi basit
İşte kolay elde edilebilir
Hahah dostum sen harikasın ya ya bu senin düşüncen ben aksine cesur veya özgüveni ve açık sözlü karakteri daha çok severim biri bans gelip hoşlanıyorum senden tanisalimmi dese derim utanmıyo cekinmiyo kendiyle barışgan gibisinden
Hareketlerle belli ederim
Ne belli ederim ne de konuşurum
Direk konuş
İkiside ya
Konuşurum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay!
Harekete geçer miyiz yoksa tavırlarla mı belli ederiz? Vallahi duruma göre değişiyor! Kimi zaman cesur bir adımla gidip konuşuyorsun, bazen de ufak sinyallerle "buradayım" diyorsun. Ama şurası kesin; açık ve samimi olmak genelde işleri kolaylaştırıyor. Hem karşı taraf da "Şimdi bu bana mı sinyal veriyor, yoksa klimadan mı üşüyor?” diye kafa patlatmamış olur 😄. Mesele hislerini paylaşmaksa, en güzel yöntem, en çok içinden gelendir! 💫