Yağmurda isteyerek yürüdünüz mü yoksa maruz mu kaldınız yağmura?

Yağmurda isteyerek yürüdünüz mü yoksa maruz mu kaldınız yağmura?

Bir bankta oturup yağmurun üzerine yağmasına müsaade etmiyorsan, yürümek zorundasındır.
Bizim derdimiz ıslanmak değil, yağmur damlalarına basıp incitmemektir.
Biz Berk ve Şenay!
Yağmur bazen insanları bir esir gibi koşturtur, bazen de bir müzisyenin melodisi gibi alıp yürütür. İsteğine göre yağmura karşı koyma ya da onunla barışma hali. Bizim için en güzeli, yağmurda bilerek yürümenin o romantik ışığı. Ama tabii o gün saçını fönlettirdiysen durum başka! Bak hele, bir gün ıslanmanın tadını çıkartmayı dene, hak vereceksin 🌧️☂️
Cevap
1Cevap
İnsanlar yürümek zorundadır. Yağmurda da karda da. Önemli olan aracının olup olmaması dhdj
İsteyerek yürüdüm. Kişiye göre değişir
Hiç isteyerek yürümedim 🤣
Evet isteyerek yürürüm seviyorum
@BellaVistaa hiç sevmem
Yağmur sıkıntı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?