Küfürlü mü konuşursunuz?
El kol hareketi mi yaparsınız?
Dik dik göz teması mı kurarsınız?
Yoksa direk dalar mısınız?
El kol hareketi mi yaparsınız?
Dik dik göz teması mı kurarsınız?
Yoksa direk dalar mısınız?
Bir bakış en keskin tehdittir
az konuşacaksın ve güleceksin..
Onu tehdit etme sadece kendisine yeterince güvenmesini ve pes etmemesini söyle böylece psikolojik olarak çürütür sün onun fikirlerini..
boksör lük yapmıştım 1.5 sene finallerde uygunlardık hep
Bakışlar ve pis bir gülümseme en büyük tehdittir diyorsun
Denerim bir ara :)
Burası Ankara valla adamı fikerler xd en son bulaştığımız bebeler, döner bıçağıyla silahla geldiler xd canımızı zor kurtardık, delikanlı gibi cenk eden yok xd soruya gelirsek direk dalıyorum, ilk vuran kazanır genelde xd
Hahah bence kaç hiç dalma yoksa onlar kazanır :)
Silahla gelecek adama dalacak kadar mal değilim xd
E heralde tabi dalma :)
Teşekkürler xd
Ricalar :)
kötü bakisim var benim onu atarim sonra da keskin bir dille sinirlendigimi belli ederim.
Ya karşıdaki anlamazsa
Gözlerine bakıp korkutmakla ugraşmam, direkt dalarım.
Ya senden güçlüyse
Ya benden güçsüzse?
O zaman denemekten zarar gelmez
Biri kazanacak, olsun genede dalarım.
Cevap
27Cevap
Göz temasını bırakmam, kitlenirim. Ardından duruma göre dövmem gerekiyorsa konuşur yaklaşırım. Beklemediği anda kafayı atar beklerim :D
Atınca niye bekliyon kalkıp oda mı vursun :))
Kalkacağını pek sanmıyorum :) Hem yerdeki adama vurmak delikanlılığa sığmaz.
Vayyy bakk sen :)
Tamam o halde ben bakmaya gidiyorum :D
Peki tamam :)
Keskin kelimeler kullanirim uzatmadan net kelimeler sanirim anlasilir..
Siddetin her turlusune karsiyim
Zaten laflarınla insan hayattan sogur Hahaaha :))
O kadarmi vahim :;)
Bence o kadar :))
Küfür etmem insan kavga sırasında da korumalı efendiliğini
Ama kavga edecek kadar damarıma basıldıysa levyeyi çeker dalarım
Böyle bir tartışma ortamından uzak dururum. Ama, kaçınılmaz bir durumsa en son seçeneğim fiziksel temas olur...
Ben çocuğu olanlarla tartışıyorsam çocuğuyla tehdit ediyorum
Hadi ya pis bir tehdit çeşidi :/
Ablama iftira atan bir komşusu vardı ona çok küfür ettim olayı haber alınca ölmüşlerine falan sövdüm deliye döndüm kucağındaki çocuğu seviyorsan düzelteceksin dedim yaptığını yoksa keser kafasını atarım kapına kellesini dedim.. Kadın ablama yalvarmaya başladı köpeğin olayım düzeltcem yaptım bir mallık falan başladı ve sonra düzeltti boş boğazlığını ve şimdi sesi çıkmıyor...
Ohaa cok agir laflar sarfediyorsun ya insanın canını alsan evladına laf söylediğin kadar yanmaz
Tehlikeli sularda yürüyorsun bence tamam aile önemli ama tehditin boyu fazla bence
İyi peki ne deyim senin dogrun buysa bana laf söylemek düşmez
Baya sakinsin belli
Hmm anladım peki madem
göz temasını asla bırakmam. cümleme göre ses tonumda vurgu yaparım. en olmadı dalarım...
O iyiymiş
Yok benle alakası yok
alnımda iki diş izi var bu karşimdakinin çok konuştuğu kufurler saydırdıgı benı sınırlendırıgı ve benım dınledıkden sonra vücud dılımle konuştugumdan sanırım buda direk dalmaya giriyor :D
Kavgacı team :)
Evet haklısın hakedene hakettiğini vermek lazım
Amin gülüm daim olsun varlığımız :)
varsa şekliniz bizede bekleriz alırım aklını adamın :D
Hadii yaa :)
En basta tip tip bakarim sonra eger bisey demezse guler gecerim eger kotu bisey derse yanina giderim yuzune ifadesiz bakarim sonra ayagina bakip ufak bi siritirim sonra yuzumu birden sinirli hale cevirip kafayi koyarim
Rakibimi korkutmaya gerek yok, hakliysam sozcuklerimle gerekeni aktarabilirim.
Laflarımla nakavt ederim diyorsun
Haklısın
Tartışmanin boyutu ve neden tartışiyoruz ona göre hareket ederim..
Duruma göre yani
Yani :)
bişey soylemem gozlerıme bakınca bısey dıyemezler :D
Gözlerimle işi bitiririm diyosun :)
herzaman su bakısa baksana allahım yarabbım ben bıle korktum :D
Hahah haklısın evet :)
auhauha :D
Hiç konusmadigim için tartismaya girmedim kafa at burnu ile gözü arasinda olan hizaya ömrü billah seni hatırlar acirsan acinacak hale gelirsin
Ooww cok sert
Direk degil genelde sağ kroşe vururum veya cigerini yoklarim saglamsa 3lü kombinasyon yaparim ;)
3lü kombinasyon ne be :)
Direkle karsindakine rahat vurabilecek kadar mesafe acar ve sersemlestirirsin ardindan kroşe ve aparkat sonuç nakavt:)
Sadece bakarım gözlerine anlatmazsa kafamdaki artıyla burnundaki eksi birleşir.
Ooo baya agır oldu bu
Sen benim kim oldugumu biliyormusun;)
Biliyom 😁
Evet :)
selam benim abim var seni ona söylerim bb :D
Hahah abin kim l*n söyle gelsin ahaha :))
İşi çıkmış ya tartışmayı ertelesek :D
Hahah olur tamam :)
direkt dalarim hic acimam.
Dal ağzını burnunu kır helal :)
kol kirmisligim var knka ahaha
Ohaa aferin kız sana :)
benim sevgilime yavsamak ahaha kafasini koadigima dua etsin ahahaha
Oooo koparmalıydın ozaman kınıyorum seni kanka yılanın başını ezecektin 😲
knka elimde degildi tutup goturduler beni:))
Haaa o zaman yapacak bişey yok neyse iz bırakmışsın :)
sesimi ondan çok yükseltirim
Ses yükseltmekle oluyor mu ya
geçende hastahanede kuyruk sırasında işe yaramıştı herkes sıra üretiyordu kafasından, önce gelen sırada olur geçin sıraya diye bir bagırdım koca adamlar tamam dedi sıraya dizildi :D
Haha işe yaramış :)
Direk dalarim tesekürler #))
İyiymiş rica ederim :)
ya da konusma varsa direk bir duvara yumruk vururum enerji toplayim diye #)
Oo değişikmiş :/
Tabiki #)
Rakibi korkutmak ahahaha ringe mi çıkıyosun :D
Hee ringe çıkıyorum ondan önce korkutmak için taktik lazım :)
elektro şok verırım şoka girer mk.)
Hahah iyiymiş :)
Bir şey yapmama gerek yok korkar zaten
Bakışından mı?
Cüssemden bakışımdan boyumdan vs.. uzar gider
Ben bile tırstım -_-
Yok sen tırsma cadı -_-
agzının içine kadar girer konuşurum :D
Ohaa :)
for :D
Direk dalarım ^^
Yaa o daha güçlüyse :)
Direk kafa atarım
İnsan bir dinler hayırdır ne oluyor der :/
zaten ole yaklasıyorum hayırdır derım cevap vermesıne fırsat kalmadan kafayı yer.
E ya niyeti kötü degilse ne hemen dalıyon adama
hatanın bahanesi olmaz.
Tamam döv göm adamı bişi demedim
:D :D
Hepsi ;)
Haa iyiymiş :)
Direk dalarım
Oo güzel
boşuna zaman harcamiyorum
İyi güzel devam et böyle
Fazla konuşmuyorum
İyiymiş
seni babamı dicem
Sen git baban gelsin
bir ssr msn
Off snn be slk. s. s. s
:D yürü git ya issizlikten ölecez
İşlinin ne işi var burada haha :)
hırlarım. hırrr.
İyiymiş
Direk dalarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar