Bu gece anlatacak hiç kimsem olmadığı için telefonumun notlar kısmına ruh halimi yazdım normal mi siz ne düşünüyorsunuz?

Bu gece anlatacak hiç kimsem olmadığı için telefonumun notlar kısmına ruh halimi yazdım normal mi siz ne düşünüyorsunuz?
Bu gece anlatacak hiç kimsem olmadığı için telefonumun notlar kısmına ruh halimi yazdım normal mi siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla