Ortalıkta neden hiç erkek yok? Neden doğru düzgün bir kadın yok? Neden insan yok?

Kadını erkeği daha oturup iki cümle kuramıyorlar. Cahillik hat safhada. Ahlaksızlığın son noktasında toplum. İnanılmaz derecede zeka geriliğide var. Sorsak hepiniz kral-kraliçesiniz ama gerçekte hiçbir halt değilsiniz.

Ortalıkta neden hiç erkek yok? Neden doğru düzgün bir kadın yok? Neden insan yok?
Cevapla