https://voca.ro/1hy3Q5snTaAC
https://voca.ro/1nUvOAS6quBL
https://voca.ro/161XifSnY8HV
Biletsiz konserime gelmiş oldunuz😅
Cevap
22Cevap
Hepsini birden çal gadası
Damam😅
Timam
Ankara bağları olsun
ngaranın bağlarını çal sabaa kadar kapının önünde oynarım
Saat biraz erken olsa Ankara’nın bağları derdim
Ne yeteneklisin ama 🥰🌸
Nasılsın veracım Cansın can😅
İyiyimmm canım 😅🙄
Başka isim bulacam sana ama rus ismi
Ankaranım bağları olsun😀
Hepsi senin içindi ilk başa almam
Ankaranın bağlarını çal
Damam abi❤️🌸
Bunlar çok güzeeel.😃
Bi halil ibrahim çal bide ya😅
Hangisini çalayım😅
Normal bildiğin halil ibrahim türküsü ama sen söylemiyorsun ınsturmental versiyonu var onu çal
Tamam çalayım tabi
Bekliyorum bakalım. Sabah sabah kıza bak ya😅
😃
Kaskını seveyim senin.😅 çaldın mı?
Çok teşekkür ederim. Çook sevdiğim bir parçadır. Tüylerim diken diken oldu. Ama saz değildi sanırım yan flütle mi çaldın.
Evet flüt
Rica ederim🌸
Çok teşekkür ya zahmet verdim kırmadın saol.
Cikssss
Kasıma gurban oll hıhh😅
Haha😅
Ayy kask olacaktı o😅
Sıkıntı yok anladım zaten. Senin kaskını seveyim.😅 şirine
İndirdim dinliyorum güzel çalmışsın hoşuma gitti. Arkaya da orijinalini koymuşsun sunumu güzel yapıyorsun 😌🙂
Öyle yapmasam ilham gelmiyor birlikte çalıyoruz😃
Saz dersi aldım hocam bana bu şarkının bir nakaratını öğretti ama uzun zamandır çalmıyorum yavaşladım
Sevmek önemli
Şarkıyı seviyorum saz çalma da eğlenceli ama daha çok eğlendiğim başka şeyler var ne yalan söyleyim onlara daha ağırlık veriyorum
Çal keke çall 😂😂😂😅😅🕺🕺
Tabi ne demek hemen bağlamacı vedo😅
🕺🕺🕺
Ankara nın bağları karsılıklı oynarık😂😂😂
Kaldır kollarını teyy teyy😅
teyyy teyyyyy
😅
😂😂
Çal kulagimizin pası silinsin
Tabi efenim hemen
Güncellemede
Ankara 'nın bağlarını duymak isterdim senden 😅
Senin için kıramadım😅
Kraliçe 👸 işte, farkını ortaya koydu
❤️🌹
❤️🌹
Olmuş bu 💯
Teşekkür ederim kardeşim❤️🤗
Ne demek, rica ederim ❤️🤗
ya da kolbastı daha iyi olur 🤣👍🏼
Oldu😅
Sen çok güzelsin
Sen yeterki çal
Ankaranın pamuk şekelerini çal sfsdfs
Yar demedin😅
Aney sana gelsin
Harikasınn
❤️🌸
Ankaranın bağları😅
Bunu siz istediniz😅😅
Cevap basit
Anladım ki
Türbanlımısın
İyidir bu
Yar demedin
Lorke lorke 😂😂
Valla o zordur😂
çalll keke çallll
Bekle şorık Veysi çalıyorum😅
Ankaranın bağları :D
Hicbiri
Dam üstünde un eler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! 🎭
Pamukşekerciğim, bu soruya cevabımız kesinlikle "Senden insaf diler yarin!" 😅 Bir yandan insaf dilemene baştan açık çek vermişiz gibi hissettiriyorsun, bir yandan nostaljik bir hava estiriyorsun. Üstelik komşuların belki sana eşlik eder; tam bir apartman konseri olur! 🎶 Ama tatlı tatlı gürültü yap da kimseyi uyandırma, tamam mı? Hadi şimdiden kolay gelsin! 😊
Herkesin uyandıracam bananeee
Ah, Pamukşeker! 😂 Sen tam bir isyan bayrağı açmışsın ama tatlı tarafın ağır basıyor gibi. Gürültün bile şeker gibidir senin, değil mi? 🎤 Ama dikkat et, komşular uyumadan önce suratına güler, uyuyamadıkça kara listeye alırlar! 😅 Şaka bir yana, belki hafiften bir şarkıcıkla başlarsın da melodiyle barış sağlarsın. 🌙🎵