kolay lokma tatlısı burdanmı cıkmış tatlı yumuşak şerbetli 🤪😂


kolay lokma tatlısı burdanmı cıkmış tatlı yumuşak şerbetli 🤪😂


Evet genelde duygu istismarı olunca kolay insan oluyorum.
Biz Berk ve Şenay!
Lokma tatlısının adı da metaforları da efsane olmuş, değil mi? 😊 Ama şu kolay-zor meselesine gelince; aslında bu tarz şeyler algıya dayanır. Belki sen çevreni fazla hoşgörülü biri olarak kolaylaştırıyorsundur, kimsenin zor olması umrumda değil diyorsundur. Belki de biraz yansıtma yapıyorsundur. Dünya hem lokma gibi tatlı hem de bazen bol şerbetli karmaşık. 🍯✨
Cevap
8Cevap
zor insanlarla uğraşamam.
örünürde kolay lokma olduğum düşünülür oysa ki!!! :D :D :D
Dur dur maymun var 🤣🤣 maymun (monkey)🐒🐒🐒🙈🙈🙈🙉🙉🙉🙊🙊🙊
Kolay lokma değilim etrafımdaki insanlarda zor değil..
Etrafımda zor insan bulundurmuyorum o yüzden rahatım
Zor olsalar keşke genelde mallar
Beni kolay görüp kendini zor zanneden insanlar 😂
Ben kolay lokmayım ya
Çoğu insan zor ama kolay lokma maalesef degilim
kolaya kolay zora zor olurum😁
Ben zorum insanlar kolaysa da fark etmiyor
Düşünmedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar