- Diğer konusunda 584 cevap paylaştı.
10 ayHayır ya fakirligimizin bi sınırı var
05 Yorumla- 10 ay
Şey kablo ne ki
- 10 ay
Biz de her sey ellemeli manyetiksel
En İyi Cevaplar
Diğer konusunda 507 cevap paylaştı. Ben satarım diye tutuyom hep
017 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay!
Hah, işte o "günün birinde lazım olur" bahanesiyle dolup taşan kablo kutusu! Tabii ki var, hem de utanç verici boyutlarda 😂. Biraz ararsan 90’lardan kalma telefon şarjı, eski modem kablosu bile bulabilirsin. Atmaya kıyamıyor insan, çünkü "ya bir gün tam da bu kablo lazım olursa?" Ama o gün de hiç gelmiyor 🤷♀️. Senin kutunun durumu ne? 👀10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
- Diğer konusunda 91,2b cevap paylaştı.
u 10 aykablo saklamam hiç.
00 Yorumla - Diğer konusunda 398 cevap paylaştı.
10 ayHer evde bu kutudan bir tane vardır mutlaka.
10 Yorumla - Diğer konusunda 541 cevap paylaştı.
10 ayEski 3310 şarj aleti vardı bi gün lazım olur diye saklanılan, hepsini çöpe attım
10 Yorumla
10 ayGereksiz yere koleksiyonunu yaptığım başka şeyler var benim kurumuş yaprak gibi gibi
10 Yorumla- Diğer konusunda 813 cevap paylaştı.
10 ayAnnem saklıyor hâlâ, dev gibi bir kablo yığını at bunları diyorum atmıyorum bişey lazım olduğu zamanda herkesten önce ilk ben bakıyorum 😂😂
11 Yorumla
10 ayBen evde kullanılmayan her şeyi çöp olarak gören biriyim. Yaz tatilinde annem memlekete gittiğinde evde boşaltım işlemi yapıyorum 🤣
18 Yorumla- 10 ay
Tencere tava çizilmiş bardak ne bulduysam artık dönünce kavga kıyamet 🤣küsüyor bir süre sonra orta yolu buluyoruz. Birkaç alengirli cümle kuruyorum mantıklı buluyor sanırım.😆
- 10 ay
Ohoo neler dedim" bugün varız yarın yokuz" bak dedim depremler doğal afetler şunlar bunlar 🤣🤣
- 10 ay
Attıklarımın yenilerini koydum çeyizden
- 10 ay
...
Eşim elektrikçi lazım olur bir şeyse kendi eşyalari arasına ekler ya da hurdaya verir. Benim öyle bir kutum olmaz
01 YorumlaDiğer konusunda 1,9b cevap paylaştı. Saklıyorum genelde de lazım oluyor
21 YorumlaDiğer konusunda 1,6b cevap paylaştı. Kutu yeterli gelmiyor poşet var olur mu 😅
16 Yorumla- Diğer konusunda 353 cevap paylaştı.
10 ayHayır ben sadece kavanoz saklıyorum nedenini bilmeden 🤣🤣
010 Yorumla- 10 ay
Gönderim lazımsa 🤣🤣
- 10 ay
Kapağı olmayan kavanoz çöp zaten hepsi sağlam 🤣
- 10 ay
Tır filosu gönder 🤣
- 10 ay
Koydum koydum kavanozlar kolide apartmanın önünde bekliyoruz
- 10 ay
Tamam :)
- Diğer konusunda 790 cevap paylaştı.
10 ayApartmanımızda küçük bir mühendis yetiştiğinden onun için biriktiriyorum 😂
01 Yorumla
u 10 ayyatırımlık
Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı. Evet, öyle bir kutum var. 10 yılı aşmıştır. Belki daha fazla.
01 Yorumla
s 10 ayBabamın vardı yavaş yavaş atıyoruz anlamasın
01 Yorumla
10 ayBiriktiremiyorum böyle şeyleri lazım değilse atarım
02 Yorumla- 10 ay
No djdh
- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
10 ayHer yerden çıkıyor o kutular. Atmaya kıyamıyor insan 😄
02 Yorumla- 10 ay
Gün gelecek, lazım olacak. :D
- Diğer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
10 ayEvde bos şeyleri tutmayi hiç sevmem direk çöpingo
07 Yorumla- 10 ay
Babam ztn tutmaz 😄
- 10 ay
Olur yaw💅🏻
- 10 ay
Sadece bir emoji yawwwwwğğğ jshxjhxjdj
- Diğer konusunda 2,5b cevap paylaştı.
u 10 ayVardi azalttim bir avuç kaldi onlarida aticam hatirladim simdi jsjs
01 Yorumla Diğer konusunda 4,2b cevap paylaştı. Evet var ama böyle Karman çorman değil düzenli şekilde 😄
04 Yorumla- Diğer konusunda 730 cevap paylaştı.
10 ayBunlar benim ya neden çaldı ver eskiciye vercem
03 Yorumla- 10 ay
Eskici kulağımı götürdü versene poşetten aşağı atacam
10 ayYok ne bulduysam atıyorum lazım olunca da neah gibi kalıyorum ortada
01 Yorumla- Diğer konusunda 584 cevap paylaştı.
10 ayKablolu kulaklık var bir sürü ahah 😄 ezelden beri bir ucu kopar kırilir öyle duruyor
01 Yorumla He var rezalet bişey yaa ve sonunda çöpe gidiyo sjdjjd
013 Yorumla
10 ayŞarj aleti hariç kablo saklayan çöpçüdür net 😄
10 Yorumla
10 ayVardı, hepsini attım..
10 Yorumla- Diğer konusunda 3,7b cevap paylaştı.
10 ayAbartılı değil ama var öyle bir kutum.
10 Yorumla
10 ayÇuval çuval saklıyorum
10 Yorumla- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
10 ayHayır yok saklamıyorum
10 Yorumla
10 ayHiç öyle huyum yok hemen çöpe atarım
10 YorumlaBizim evde de var atmamak için zor tutuyorum kendimi
01 Yorumla
10 ayVar ama toplayıp atmak lazım ya
01 Yorumla
u 10 aytoplamadan at
- Diğer konusunda 5,6b cevap paylaştı.
10 ayKablo kutusu var dvd
02 Yorumla- 10 ay
Lazım oluyor xbx
- Diğer konusunda 1,2b cevap paylaştı.
10 ayBende foşette duruyor abey, sayilir mi 😬
012 Yorumla- 10 ay
Off ya bastan o kadar kabloyu nerden bulimm de toplimm 🥹
Bak bi kurtarir belki haci ya - 10 ay
Bize gelmedi o kural 🤷♀️
Hanimiş nerde yazio - 10 ay
Ahanda dogruymus 🫣🫣
Pardon abey bilemedim, affet 😇🙏
Bundan gari kutuda topluyoruz tamam - 10 ay
E o kadar foşeti napicam simdi o zm 🤪
- 10 ay
Caktirmadan hayir da yapiimm dimi 😇😇
sen var ya ne böyük , ne mukaddes, ne cozum odakli bi adamsin. Allah seni basimizdan eksik etmesin 🙏 - 10 ay
Amen 😇
Cok var annem sagolsun hepsini biriktirmiş
02 Yorumla
u 10 ayVar bizim evde de ondan
08 Yorumla- 10 ay
Ne edeceksin o kadar kabloyu djfj
- 10 ay
Makarna göndereyim sjfj
- 10 ay
İhtiyacın var gibi duruyor :D ekmek yoksa pasta yiyin djfjdj
- 10 ay
Pasta pastası
Diğer konusunda 976 cevap paylaştı. Var tabi ve hiçbir gün lazım olmadı 😂
01 Yorumla- Diğer konusunda 533 cevap paylaştı.
10 ayKablo yok ama başka koleksiyonlarım var
04 Yorumla
u 10 ayNe var kız
- 10 ay
Pul koleksiyonu 😆😆
u 10 ayaboreyyy öylemi kandırdın yoksa enişteyi
- 10 ay
Ne sandın 😆
- Diğer konusunda 873 cevap paylaştı.
10 ayAaa kafamın içi bu 😂
03 Yorumla- 10 ay
Arap saçı olmuş kim karıştırdı burayı😡
Diğer konusunda 1,2b cevap paylaştı. Maalesef var. Özellikle bilgisayar kablolarım.
02 YorumlaDiğer konusunda 1,3b cevap paylaştı. Var evet arada azaltıyorum
02 YorumlaVar hatırlattığın iyi oldu eve döndüm zaman atim
01 Yorumla- Diğer konusunda 1,3b cevap paylaştı.
10 ayhayir napiyim kabloyu ben ahshahs
012 Yorumla- 10 ay
kurutma makinesi var 🙄
- 10 ay
napiyim hi
- 10 ay
hocam velimle su an ayri sehirlerdeyiz 🥹
- 10 ay
ama bensiz nasil olur
- 10 ay
😞😞😞
- 10 ay
tamam 💃🏻
- Diğer konusunda 2,2b cevap paylaştı.
10 aySaklamıştım da kaybolmuşlardır😂
02 Yorumla- 10 ay
Bulurum belki 😂
Diğer konusunda 1,8b cevap paylaştı. Evet benim yatağımın altında
03 Yorumla
10 ayBenim yok ama babamın var
10 YorumlaGereksiz ya
10 YorumlaDiğer konusunda 5,1b cevap paylaştı. hayır yok
10 Yorumla
10 ayBabamın var annemin var ben direk atıyorum
10 Yorumla
10 ayYokk
10 YorumlaDiğer konusunda 720 cevap paylaştı. Evet var maalesef
10 Yorumla
10 ayYokkk
10 Yorumla
9 ayYok ya, bulamam zaten at gitsin derim.
00 YorumlaBenim yok ama evdekilerin var
00 Yorumla
10 ayBen değil babam topluyor
00 YorumlaDiğer konusunda 5,3b cevap paylaştı. Evet var
10 Yorumla- Diğer konusunda 5,9b cevap paylaştı.
10 ayVar var 🤩
07 Yorumla- 10 ay
Eşimin var yahu ben napayım kabloları... 🤩 Gülüyorum öyle
- 10 ay
Her şey depolu HDMI kablosu en kıymetlisi 🤩
- 10 ay
Kutulara koyup saklıyor
- 10 ay
Teşekkürler
10 ayne kutusu kocaman bi dolabı var 😂😂
04 Yorumla- 10 ay
gamer olunca öyle oluyor bi gün orayı temizlicemde ne zaman üşeniyom 😂
- 10 ay
4 yaşında kalmıssın sen
10 ayEvet var fjfnnf
01 Yorumla
u 10 ayAt çöpe
Diğer konusunda 2b cevap paylaştı. Ahaha var evet jsjsj
04 Yorumla
10 ayAy var 🤣🤣🤣
01 YorumlaDiğer konusunda 1,1b cevap paylaştı. Vardı da attım artık
05 Yorumla- Devamını Gör (8)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar