Elimi, yüzümü, ağzımı yıkadığımız lavaboda ayak yıkanması?

bu normal mi? ya misafir gelir aynı şeyi yapar anam babam aynı şeyi yapıyor. mantarlı tırnağını lavabo ağzına süre süre ayak yıkıyo. ben bile ayaklarımı duşakabinde yıkıyorum. valla sinirlerim harap oldu artık ve bana temizlik hastası dşyolar. ulan ben normalim siz mikrop oğlu mikropsunuz dşyemşyorum. ya sürekli musluk başı mı yıkıyıp değiştirecem bıktım ya ayrı eve çıkmak zaten imkansız...
Güncellemeler
10 ay
o kadar diş fırçalamama rağmen kronik diş eti kanaması oldu bende bıktım yemin ederim
Elimi, yüzümü, ağzımı yıkadığımız lavaboda ayak yıkanması?
Cevapla