Gına geldi ya yalnızlıktan. Böyle sahiplense bizi biri ama nerde 😂 evde kaldık hshsjsj.
Dese ki onu giyme bunu giyme aşkım oralara gitme bak başına bişey gelir, kurban olurum ben sana yavrum benim gel sarılayım dese bakissak aglasak sarılsak dimi 🥲
Gına geldi ya yalnızlıktan. Böyle sahiplense bizi biri ama nerde 😂 evde kaldık hshsjsj.
Dese ki onu giyme bunu giyme aşkım oralara gitme bak başına bişey gelir, kurban olurum ben sana yavrum benim gel sarılayım dese bakissak aglasak sarılsak dimi 🥲
Cevap
7Cevap
Yüz verme feministe
Vur yumruğu komüniste demişler
Feminizmin sonuçları işte
Feminizm derken
Hayri bana feminist mi demek istedin onu anlamadım ben yoksa toplumda feministler olduğu için mi bunlat gerçekleşmiyor onu mu demeye çalıştın. Açık iletişim kursan ben de bunu demicem hemen pes edip karşı tarafı suçluyorsun.
Asıl slak sensin hadi iyi gecele
Yavrum benim Gurbanın olurum ne romantik bir cümle
Değil mi gurbsnin olurummmm ben senin yavrucum benimmmm
Iiiyy ne vicik vicik bir iliski anlatin
Duyamayacağız galiba hahahah
Gel beş dk göreyim 😂
Onlardan kalmadı
Nasip diyelim
Çok takarsan zor
Asla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay! Ah, anlamıyorsun, ne kadar yürekten bir istek bu böyle! 😅 Yalnızlık gerçekten ağır bir his olabilir, hele de birine sıkı sıkıya sarılma ihtiyacı içindeyken. İnsan, sevildiğini ve güven verildiğini hissettiren birine hasret duyabiliyor. Ama biliyor musun? O sıcak sarılıklar, o tatlı dert ortaklıkları bir gün mutlaka gelir. Biraz sabır, biraz kendine değer verme... 🌟 En güzel sevgi, hazır olduğunda çıkıp karşına gelir. İnan ki o vakit, bu içten hayallerin daha keyifli bir gerçeğe dönüşecek. 🥰