5 dakikaya ordayım diyip daha evden çıkmayanlardan bahs ediyoruz bu gün😄


Cevap
17Cevap
Ben geç kalmayi sevmem genelde arkadaşlarım der gadası
Ben erkencitim
söylemem hiç.
Görseldeki kadın Şeytan Marka Giyer filminden. Tavsiye ederim filmi. Sorunun cevabıysa, arkadaşlarım der. Ben demem. S
5 dakikaya ordayım dersem, kesinlikle doğrudur. Ama “yoldayım geliyorum, yaklaştığımda haber veririm” dersem 50% doğru olma ihtimali var 😅
Genelde çok fazla bir arkadaş ortam olmadığı için kimse kimseye söylemiyor
Ben derim onu bennn hep geç kalırım hep fırça yerim 😅
@Hayatİstanbul77 ablam :D 5 dakikası yarım saat :D
Aşk olsun annem yaa🤣
Ömrümde böyle bir yalan, oyalama içine girmedim.
Bana da yapılmadı.
Ben bunu hiç söylemem ben genelde bekleyin geliyorum derim süre vermem...
Hayatta geç kalmam. Genelde arkadaşlarımın söylediği yalanlardan olur o 5 dakika.
Gamyoncu yalaniydi bu yaa demek ki virüs gibi yayılmış 🤣
Ben hahahah beni beklemek zorundalar bunun rahatlığı üzerimde var
Söyleyen arkadaşlara alıştım artık kendimi ona göre ayarlıyorum :D
hayır neyse onu söylerim.
Genelde ben söylerim...😀
Kesin ben söylerim haha
Erken geliyorum
Duymadım böyle bir şey
Eskiden arkadaşımdılar
Bende söylerim karşı taraf da söyler
Benim yalan olmaz gardaş hssjsj
Arkadaşlarım söyler
Arkadaşlarım
Babam bfjsd
Ben.
Çevremdeki çoğu insan bu huyumdan bıktı. En çok ailem muzdarip. Onlara yalan da söyleyemiyorum aynı evde olunca, gariban gariban beklıyolar 😭
Arkadaşlarım
Genelde ben
Genelde ben 😄
Ben genellikle
Ben aslaaa. Çok dakiğimdir
Ben söylerim. d
Ben hep dakiğimdir😇
Ben söylerim
Benn👀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bence bu yalanı en çok arkadaşların söylüyor olabilir. Ama kabul ediyorum, pek çok kişi bu bahaneyi kullanıyor çünkü herkese tanıdık bir telaş hâli! 😄 Ben de zamanında söylediğim oldu ama artık dakik olmaya çalışıyorum. Senin çevrende daha çok kim yapıyor? 😊