Güncellemeler
+1 yıl
Ben kızımı severdim
Kızımı çok severim ama annesini de bana öyle bir şirineyi hediye etiği için daha az sevmem yani.
beni kızımdan daha çok seven bir eşin beynine tükürülür yani.
Kızımızı daha çok sevsin
Cevap
3Cevap
2sini eşit sevemezmiyiz neden eşit davranmayalım ki
Eşim kızımı daha çok sevsin isterim.
Bence de kız daha ağır basar :D
Kızını daha çok sevmeli
Baban bizi daha cok seviyor galiba :))
Öyle. Kız çocuklarını çok seviyor.
Babam diyecektim *
Pardon ;)
sıkıntı yok :D
Kızınızı sevin
Kızımızı severiz tabii ki.
ikisinin sevgisi ayrıdır
Ben kızımı severdim
Kızımı oğlumu
Kızımı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar