AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
96Cevap
Ben konuşmam ama kardeşim çok konuşuyor denk geldim bir kac kere baya muhabbet ediyor ya ilginç 😀
Ben kardeismden ne halatlar karıştırdığını öğreniyorum ya :D
Ben ogrenemiyorum ya ne dediği anlaşılmıyor uyku haliyle :D
Daha yeni sarılmak istiyorum dedi napiyo bu kız anlamadım :D
Hahah ne görüyorsa artık :D
Susmasa sandalye geçirmeyi düşünüyordum kafasına :D
Konusturmaya çalış belki konuşur cevap verir sana :D
Veriyo bazen de ugrasmican yarin halledicem elimde koz var şu an :D
Tamam :D
bir ara kendimi 3 gun falan kayda almistm konusma pek yokta degisik degisik harektler falan yaptigm oluyodu:)
Ay bende istiyorum ya :D
Denee bence:)
Peki :)
Yürüyormuşum, aşırınında aşırısı rüya gören biriyim
Fark ediyor musun yürüdüğünü
Hayır
Yürüyüp konuşuyormuşum
Tedavisi yok mu
Bildiğim Kadarı ile yok
Sanki vardi bir arastir
Bende arada bagirip cagirirmisim ama opucuk attigimda olmus ya
İşten cok yorgun geldiğim günlerde konusuyormusu. m tektuk kardeşim söylemişti :)
hıhı evet kendimi uykuda konuşurken suç üstü yakaladğım zamanlar olmuştur
Bende gündüz olanları gece anlatıyormuşum küçükken :-D
3 defa konuştuğumu biliyorum. İlk konuştuğum gece trafik kazasında kuzenim vefat etti, ikincisinde askerdeydim, üçüncüsü 2 ay önceydi arabayla 4 takla attım. İnşallah bir daha rüyamda konuşmam :)
İnşallah :D
Ohoo ben kalkim yuruyomusum para ustu veriyomusum siparis aliyomusum :-) ve daha fazlasi...
Maşallah :D
birader çok konuşuyor ya yastığı basasım geliyor yüzüne
@anormal_05 yastgı basma yunus abime :D
Bas bas bende birazdan kafasına sandalye gecircem kardeşime birilerine sariliyo rüyasında :D
ayar oluyom olum şimdi bile konuşuyo @kemal_19
@anormal_05 bas gitsin o zman abi uyanırsa kemal zorladı de :D
@soran kardeş sakin yavaş yavaş sakince yere indir o lanet olası sandalyeyi ve ayağınla bana doğru yit :D
atarım kemal topu sana affetmem hemen satarım :D @kemal_19
Ahahha devam etseydi yapabilirdik ama sustu :D
@anormal_05 At Abim İyi Geceler :D
cani sandalye nedir ya yazık bir sandalye kaç para biliyonmu :D @soran
Biliyorum :D 100den başlıyor :D
yazık o zaman gız sandalyeye az paramı :D
Tabi yazık :D Vazgeçtim :D annem de beni kırar falan maazallah :D
valla uçan Terliği en son suratında görürsün ortadoğu ve balkanların en hızlı kadınlarıdir türk kadını :D
ahahah :D yok terlik donemi geçti eline ne geldiyse artik :D
:))
Konustugumu farkettimde farketmedigimde annem soyler.
Ah anneler her şeyi söylüyor zaten :D
Anne annemle oda uyuyor sıradan muhabbet ediomuşuz annem söyledi :D
rüyamda konuşurum ama onu da içime atarım dışa yansıtmam ne de olsa bir yengeç erkeğiyim ben :D
Yengeç erkeğinin ne özelliği var :D
her şeyi içimize atıyoruz biz :D
Sancak-at içine :D dinle 😄😄
ne alaka :D
Hep içine atmissin dinle :D
dur bir bakayım inşallah slowdur :D
Slow slow :D ahah :D
biraz daha slow olabilirmiş ama yine de fena değil 10 üzerinde 7 yi alır :D
Zaman nasil çözer, gecelerin sonu yokmus - sancak :D bunları da dinle guzeller :D
rap e kaymıyor değil mi sezdim o havayı sanki :D
Az :Dd
işte onu sevmiyorum ben ya :D bana tam slow olacak en ağırından :D
He ben dinkemiyorum slow :D
ne demek dinlemiyorum slow candır ya :D
Dinlemiyorum :D
aman dinleme :D
Aman :D
iki taraftan da tıkadın konuyu :D :D cins çıktı l*n kız deli midir nedir :D
Birisi bana aman desin birşeyler bulur söylerim sen niye yapamiyon :D
aman :P
Eylem söylüyor güzel şarkı :D
bu yoruma cevap yazılır mı sence :D
Hangi :D
hiç bozuntuya vermiyorsun tabi :D
Hangi bozuntu :D
ooy oy :D telefonumun şarjı %14 ben saat 7 de kalkacam onun için ufaktan kaçıyorum müsade var mı :D
Var kardeş :D
o zaman iyi geceler diliyorum eig imi istiyorum ve kaçıyorum ben :D :D
Söylemeden verme şansım olabilirdi :D
şimdi kalmadı mı öyle bir şansım? :D
Yok :D
saygı duyarım kararına :D
Konuşmuşum ama anlaşılmamış zaten normalde de çok anlaşılmıyorum :)
Ahah iyidi :D
Ablam bir keresinde yataktan iniğ misket oynadın dedi yok artık dedim hatırlıyorum :D
Yok artik :D meşe oynanır mi uyurken ya :D
Bende inanmadım zaten olmaz dimi ya :)
Bencede olmaz dalga geçmiştir :)
Ama bazen korkardım eğer konusuyorsam ve anlaşılırsam küfür edermiyim acaba diye :)
Bende çok korkuyorum o durumdan birşeyler söylersem falan diye :D
Evli çiftlerde oluyor sanırım bu ama hani Ayşe kim falan gibi :D
Zaten benim eşim öyle birşey söylese öldürürüm :Dd
Neden ya hahah :)) Bu kadar katı olma belki senden öncekilerden :))
Beni ilgilendirmiyor alamaz ağzına kadın ismi :)
Sanırım çok kıskanç bir ruh hali :)
Gibi gibi :) olursa deserim yani :D
Desmesek :D Gibiler fazla oluyor çünkü ozaman :))
Ay o benim olmaz :D
İtiraf et baya kıskançmıssın :)
Söz konusu sevdigimse evet :)
Aşırısı zararlı derler ama?
Kotami biliyorum :)
:D bana aşırı geldi zararlı seviyelere ulaşmış gibi gibi :)
Yok ya daha evli değilim evlenince gorcez :D
Aday arkadaşı zor günler bekliyor :) Benden bu kadar İyi geceler ;)
Aday yok hazırda var :D Bana 2 sene katlandı sahada katlanır birşey olmaz :D iyi geceler
Konusmak ne kelime yorgan tekmeliyorum nasil bir ruyasa :D
Yorganla kavga ediyor :D
Konusana bisi denmiyor doverim ben yorganimi severimde :D
Hem döver hem sever :D hem konuş hem sev bosey olmaz kız :D
:D ahahh
Abim konusmayi birak kavga ediyor arada kufurde ediyor
Ahahah ne güzel ya öyle olmak istiyorum rüyada stres atayim :D
Ow ne dedikodular dönüyor ne sen sor ne ben soyliyim :D
ahahah :D oturup başına konuşmak lazim :D
Abim cok yapiyo pislik :D herseyi otturuyo :D
Ay abi demeyin kiskaniyorum artik :D
Iyi bise degil ya :D
Ay ben istiyorum :D abi istiyorum :D anneme dicem dogursun abi bana ahah :D
Tabi cok mantikli :D :D
Ya 1 tane erkek olmaz mi ya 4 kız :D 4 ya 4 :D psikolojim bozulacak :D
Hadi degis tokus yapalim bende tek kizik iki abi var :D
Anneem ne güzel ya :D kiskaniyorum :D
Bende seni :D
Ben seni valla :D
Boyle bir sonuca varamicaz bence :D
Bencede ya :D Allah boyle vermiş ne desek boş :D
Aynen oyle kismet hep :) :D
Kısmet :D
hayır sadece 6 yaşımda 1 kere
Baya önce :)
Ben şarkı söylemişim. :/
Ay ne güzel :)
Yaaa pes'ler havada uçuşuyor. :)
Detone oluyosun kuzum bir dahaki sefere artik :D
:D kısmet. Şarkıda düzgün seçerim inşallah, Dürüyemin güğümleri nedir?
Onu mu soylemissin :D
Eveettt hem de bir sağa bir sola döne döne. :D
Abo :D
:D Halbuki en son ortaokulda koroda solo olarak söylemiştim. :/ Bu olayda 2 sene önce falan oldu. :/
konuşuyorum ve bu başıma iş çıkartıyor bazen =/
Ne gibi
söylemiyim şimdi hiç ya birisinin yanında olmayacak birisinin adını sayıklamak gibi
bu kadar yeter =(
Hı anladım
=//
ben dün gece duvara kafa atıyordum :D
Oha :D Yuh :D
Ben baya muhabbet ediyorum :D
Yanina oturur konusurum artik :Dd
kabus görürsem konuşurum :)
"Hayır yapmayiinn" :)
kiydilar bana abla:))
Kiymayin kuzumaa :)
neyseki kabusmus diuorum:))
Ahahha :)
Ben konuşuyorum ve Yürüyüşe çıkıyorum
Spor amaçlı tabi 😊
:D tabi şekerim
Ahahah :D
:D ondan 22 yıldır bu beden enn fazla 44 kilo oldu :D :D
Boy kaç :D
1,50 :D Ahaha
Ee ideal kilo o zaman alma alma:D
:D sır bunun için gece yürüyüşe cıkıyorum ianmıyorsan etikete gel :d
Geldim geldim :D
:d :D anladın mı ;?
Anlamadım ya 2 kere okudum :D
:D tahmin ettimm,, gece yürüyüşünden bahsettik ya gece yürüdüm işte :d
Aa dun gece paylasmissin :D
:)) evetttt
Jeton yeni düştü :D
olur arada takılma yemene dikkat et :D
Daha birşey yemedim :D
:)) yapma
Simdi yedim yine makarna salçalı çok seviyorum ya :D
:)) salça deme bana
Niye kız :)
:)) makarnayı çok çok severim salçalı sevmiyorum
Bende en çok salçalı seviyorum :D
Afiyet olsunn
Ben sürekli konuşuurum :D ha bıde uyur gezerım :D
Ay ne güzel :D
Yaa pekte güzel değil . Kışın ortasında sabaha karşı 4 buçukta ince eşofman takımıyla sokağa çık nereye gittiğini bilme ve geri dön. :D Ertesi günü hastaneye kaldırıl. :D Çokmu güzel?
ahahha değil galiba :D
Evet değil. :D
böğürmüşlüğüm bile var
Maşallah
Ara sıra bazı bazı yaparım etkinlik olsun işte
Ahahha :D etkinlik :D
Ben uykuda kalkip orucumu bozmusum bir kere
Aa bende de olmuştu o su icyordum bir yudum aldım oruç olduğum aklıma geldi
YOk ben yiyip yatmisim hatirlamiyom annem dedi bozdun diye
Kardeşim çok konuşur.. var yani öyle bişey :))
Vardır öyle şeyler :)
Sen nasıl konuşuyo muşsun :)
1 kere kinusmusum daha :)
Sana öyle geliyo konuşmuşsundur daha önce de haberin yoktur
Yok ya normalde uyudugumgobi kalkarim zaten hareket falan yok hatta annem bazen öldü saniyormus küçükken falan :D 1 kere konusmusum o kadar
" zaten hareket falan yok hatta annem bazen öldü saniyormus küçükken falan "
Haykırdım :)))
ahahah :D kalp atisimi kontrol ediyormuş :D
:) Nasıl konuşuyomuşsun?
Ne zaman
:) Uykunda :))
Bilmiyorum :D
Kardeşin ne diyo?
Yok kanka, uykumda konuşmuyormuşum. :)
konuşmuşum zamanında :D
horladıgımı söyleyen oldu:)
Ayy :)
ben konuşmam ama feci horlarım =)
Abooo :D
komik mi? bence komik :D
Feci birşey komik değil :D hic sevmem
ben çok seviyorum.. benden sonra uyuyan için işkence :D
Aynen öyle bir kere sabaha kadar sırf yanimdaki horluyor diye uyuyamamistim :D
:D haha çok iyi.. ben çok zevk alıyorum bu durumdan
Niye :D
kardeş payını izliyorsan ordaki şeref amca gibi =) itlik de mi yapmayalım =)
İzlemiyorum :)
aaa :O
o zaman şöyle söyleyeyim : yaşlı bir amca düşün her işi insanlara itlik yapıp onları sinirlendirmek falan. sürekli her işe çomak sokan bir tip =)
Ay ne gıcık :D
öyle deme çok zevkli bir eğlence :D tavsiye ederim
Ben gıcık edecek başka yollar buluyorum :D
ne gibi? bana da tüyo versene çok severim insanları sinir etmeyi :D
Ay bilmiyorum o anlar geliyor :D genelde sevgilimi gıcık ederim :D
tamam işte nasıl :D en son ne yaptın mesela ona?
Ne zamandır gıcık etmiyorum ya hastayım çok ilgileniyor benimle :D ama o beni dun etti istemediğimi şeylerin tam tersini söyler dinlemek istemediğimi şeyleri zorla anlatır :D ben sinir oluyorum
oo en sevdiğim :D özellikle gözüne sokma yöntemi :P
geçmiş olsun bu arada.
Şiddetli horlama var bende
Çok kötü
uykumda şiir okurum :)
Güzel :)
bir gün sanada okurum yeterki mesaj at :)
Buradan da atabilirsiniz :)
ömrümü yedin elmaşekeri :)
Aa niye :)
sevglm olmadn :)
Benim zaten canimdan çok sevdiğim bir sevgilim eşim var :)
yemişim onu benle evlen :)
Onunla evlenicem :)
benimsn uzatma lütfen :)
Yoo sizin değilim bayim :)
foton yok ama :)
Fotoğraf koyduğum zaman yok demissin be :S ne temiz kalpliyim ben öyle :D
evlen benimle be :) nerde yaşysn sen :)
Evlensem ne olacak :D
mutlu olcaz :)
Ben zaten sevdicegimle mutluyum :)
ben daha mutlu edicem sevdiceğn yok artık :)
O hep var :)
yok öyle biri blyrm :)
Var :)
çok konuşurum hatta uyurgezerlikte var ^^
Ne güzel ya :)
askerde şahit olduklarımı yazsam roman olur :))
Yazaydin olurduk :D
Konuşuyormuşum her zaman ki gibi şiddet içerikli
Niye acaba
İşte öyle bazı adamları sayıklıyom
Aman boşver adamları
Olmaz işte
Niye
Bazı şeyleri unutmamak daha iyi
Ne gibi
Yanlışlar gibi
Nasil yanlışlar
Öyle işte
Daha nasl cevap alyor ya sorun
Alsın alsın :D
Srf kzsn die :/
Yok ya sadece 1 kişiyle konuşuyorum sen hariç bitti gelmiyor :)
Haha :) oh olmuş
Gelir ya gelir buna değil başkasına :D
:)) git sevgilinle ilgilen nöryon burada
Uyuyo o zaten bir kalksın benden çekeceği var :D
Haha :) o da burdamı
Genelde hep konuşuyormuşum :/ :D
Ahahha :D maşallah
Bide mesela yastık tarafında yatıp diyer tarafta uyandıgım çok oluyo :D bir kac kez duvara yumruk tekme vs atıpta canımın yandıgını hıssettıgımde uyandıgım :D
Oha ya napiyon olum sen :D
gerçekten :D bir kere sağlam vurmuşum duvara serçe parmağım çatlamış hatta :D
Oy manyak :D simdi durumlar nasil :D
uyuyalım bakalım görücez :D ama anneme girme odama ben uyamadan falan dedım bu sıralar neler yapıyorum uyurken bilmiyorum yani :D zaten parmağım çatladıgı gün babamla kavga etmiştim. fena bir intikam duygusu yerleşmiş bilinç altıma :D rüyamdada pedere yumruk atıyordum bir an bir acıyla sıcradım işte olan olmustu :D
Ahahah :D baba dövülür mu :D
dedemle babamla kavga ettim bir çok kez. babama bıcak çektim falan. ama özel durumdu tabi anneme haksızlık yapıyordu falan filan.
Aile mevzulariyla karisamam tabi
yani..
Çok şahiy oldum. Bana söyleyen olmadı.
İyimis :)
şarkı besteledıgım olmuşdr cogu zmn..
Güzel
evet ben konuşurum gezerimde :(
ben uykumda yemek yerdim... hep agızımı açardim...
Daha önce konuştuğumu söyleyen olmadı.
Kız arkadaşm konustugumu söylemiştii :D
Ne konusmustun :D
seni seviyorum ebru demişim ondan sonrada ayrıldı zaten :(
Ahahha :D
Kendisi kaybetti ama :D
Onu bilemem :D
Hayir kimse konustudugumu soylemedi simdiye kadar.
Herkes konuşmuştur illaki rüyasında normal bence
Hep yalnız yattığım için bilmiyorum.
Uykumda tersten konusuyorum bazen.
Bağırıp çağırıyorum rüyamda :D
ahahah :D
Gecen gece küfür etmiştim :D
Ay terbiyesiz çocuk :D
Haha yok yav :D
Terbiyeli tavuk bile çıktı sen terbiyeli olamadin :D
Vay arkadaş yav bir ruyamizda küfür ettin diye tirbiyisiz olduk :D
Evet etme aa :D
Tamam canım etmem :\ :D
Heh oldu :D
Mutlu oldun mu simdi he :D
Evet :Dd
İyi bari :D
Bana söylüyorlardı bir ara şimdi yok
Bende sıkıntı yokta kardeşim çok konusur :)
ohooo küfür üstüne küfür :)
Hayır
Bazen konuşuyormuşum öyle diyolar
Töbe estafurullah 😂
Noldu 😁
Kardeşin kafayı bozmuş. Çok mu ders çalışıyor 😁
Keşke çalışsa tembelin teki :D
O zaman niye öyle bağırıyor 😃
Çalışmak zor geldiği için 😄
Ahahaha bak bu iyiymiş 😃
Calistiriyim diyorum yok olmuyor anneme İngilizce ogretiyorum anlıyor ama kardeşime on saat anlatsam bir tik yok :D
Senin kardeşin baya rahat galiba 😃
Deli ediyor beni salak olsa tamam ama istediğinde çokta güzel anlıyor isine gelmiyor işine
Yaramaz kardeş. En sevdiğimden 😂
Benim hic sevmediğinden :D evde bir akıllı ben variim çocuklardan :D gerçi bende çocuk değilim ya :Dd
sen ablasın artık 😂
ablayim ben :D 4 yaşından beri :D
3 yaşından beri sana hastayım gibi oldu bu 😃
O nasil oluyor
Öyle oluyor işte 😄
Tövbe tövbe 😄😄
Olmuş bana da :D
Olur :D
Ben de olmuyor
İyimis :)
olur öyle :)
Sende herşeye olur öyle diyon :D
ama cidden olur öyle :) sende hep "olur öyle" denebilecek sorular soruyorsun demek ki :D bi' de bu açıdan bak ahahahh
Acik uçlu soru soruyorum ama senin beynin kapalı heralde :)
aynen öyle valla :)
ahahah :D
Bende bir kaç defa gülmüşüm))