Kardeşim yüzüne geceleri uyuyamıyorum korkarak uyanıyorum napmam. lazim kabulde etmiyor?

Aynı odadayiz 3 kardeşiz o gündüzleri yatyor geceleri full uyanık geçen gece odanın ortasında yürüyor canım gbi bir şey desen yok tuvalete gittim geldim sen ayakta gördün dycem su içmeye kalktım falan saçma sapan bahaneler gece boyu uyanık bu gece yanımda yakinimda birini hissettim o hisle uyandım etrafa baktım bişey yok yatağıma geçtim pencerenin önünde duruyormuş sessiz sessiz perdeyi açıyor artık huy oldu onun yüzüne geceleri korkarak uyanmak geçen günde ayakta odada duruyirmus bende korkmustum uyku arasında hissedip uyandım karanlık ya bsiey ayakta duruyor ya ben nasıl korkmum haklıyım o korkuyla uyandım ne kadar canım bu kardeşim var düşman gbi

Kardeşim yüzüne geceleri uyuyamıyorum korkarak uyanıyorum napmam. lazim kabulde etmiyor?
Cevapla