Niye etraf maganda dolu? Niye bizde yurtdışındaki gibi medeni değiliz?

Laf atıyolar olumsuz anlamda dışarda.. Taciz değil laf sokma vs.

Maganda resmen.

Etraftakiler de buna gülüyolar maşallah karakterler yerde...

Niye bizde medeni, çağdaş, düzgün, saygılı insanlarla donatılı değiliz?

Türkiye den artık nefret ediyorum. burada yaşamak istemiyorum. Tutan yok, ama param olsa gideceğim.

Güncellemeler
11 ay
Erkekler yazmamış doğal olarak. Çoğu maganda çünkü, kendilerini biliyolar.
Niye etraf maganda dolu? Niye bizde yurtdışındaki gibi medeni değiliz?
Cevapla