Ne yapayım sizce? istek atıp mesaj atma mı dersiniz yoksa mesaj da atıp niyetini öğreneyim mi?

kendisiyle orada burada karşılaşıyoruz. 3 kez farklı zamanlarda istek attı kabul etmedim. geçen kınada karşılaştık yine bakıyordu bende ona baktım. sizce istek atsam ve şöyle mesaj atsam "selam bir kaç kez istek atmıştın dikkatimi çekmişti bişey falan mı söylicektin merak ettim o yüzden yazmak istedim içimde kalıcağına" nasıl olur
Ne yapayım sizce? istek atıp mesaj atma mı dersiniz yoksa mesaj da atıp niyetini öğreneyim mi?
Cevapla