Ama 4. istek gelmedii. birde neden gurursuz gibi hareketler yapıyor anlamıyorum çok mu konuşmak istiyor acaba?

kendisiyle orada burada karşılaşıyoruz. 3 kez farklı zamanlarda istek attı kabul etmedim. geçen kınada karşılaştık yine bakıyordu bende ona baktım
Ama 4. istek gelmedii. birde neden gurursuz gibi hareketler yapıyor anlamıyorum çok mu konuşmak istiyor acaba?
Cevapla