Bir kisi gönderme yapip yazmıyo ama bende yazamam napmalıyım?

Bence gönderme yapayım elbet yazar dimi bu savasi ben kazancam hihihhi vazgeccccc
Bir kisi gönderme yapip yazmıyo ama bende yazamam napmalıyım?
Cevapla