Dışarı çıkınca taciz ediliyorum hep konuşmak isteyen oluyor?

Merhaba iyi geceler herkese. Dışarı çıkınca taciz ediliyorum. Bugün iki kişi karşımdan geliyor. Onlardan birisi daha önce beni arabasıyla takip etmişti. O takip eden beni gördü arkasını döndü benim gideceğim yere döndü. Kalan kişi dolmuş durağında bekliyor. İşte ismim Umut. Sizin ne? Insgram adresinizi alabilir miyim filan? Hayır dedim. Masus ismimi söyledim. Bu arkasını dönemle karşılaştık. Bana iyi akşamlar yine mi siz dedi. Eve geldim ınsgram adresime istek atmış takip eden. Arkadaşı ile öyle iletişim halindeler ki. İsmimi bile birbirlerine aktarmışlar. Çok açık halde çalışıyorlar.

Dışarı çıkınca taciz ediliyorum hep konuşmak isteyen oluyor?
Cevapla