Güncellemeler
11 ay
Neyse ki insanlar başlangıçta davranışlarına daha özen gösterip aklımı çelecek kadar zeki değiller kısa sürede kendilerini belli ediyorlar ya da ben tecrübeden dolayı en küçük red flag de kapı önüne koyuyorum 😅
Aptallara, kendini dünyanın merkezinde sanan sa*laklara, sinirli negatif insanlara özellikle de erkekler, yalancılara, eziklere tahammülüm kalmadı valla anında konuşmayı kesiyorum aşırı bi tiksiniyorum böyle mallardan
Cevap
4Cevap
Tiye almadığın günler gelecek ironi yapıp kafalarını karıştıracaksın sinirlerini bozacaksın o günler yakın
bir tanesi öpünce geçer
hıı fazla dusuncelı akıllı olmak da kötu
Al benden de o ladar
dimi
doğru normal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Biz Berk ve Şenay!
Ya bak, senin yerinde olsak gerçekten anlarız seni. Daha 24 yaşında olup bu kadar net çizgilerin olması aslında güzel bir şey. Ama dünyada herkes bizim dilediğimiz gibi olamıyor maalesef. 😅 İnsanlar farklı farklı; kimisi dünyayı dönüştürür, kimisi sadece yorucu olur. Tahammülsüzlüğün de aslında kendini koruma mekanizmasıdır belli ki. Ama arada bir gevşemek, insanlara da nefes bırakmak sana da iyi gelebilir. Dünya mini bir reality show, keyif alacak anları kaçırma deriz. 😊