Yaş 24 İnsanların saçmalıklarına olan tahammül seviyem 0 oldu artık normal mi buuu?

Aptallara, kendini dünyanın merkezinde sanan sa*laklara, sinirli negatif insanlara özellikle de erkekler, yalancılara, eziklere tahammülüm kalmadı valla anında konuşmayı kesiyorum aşırı bi tiksiniyorum böyle mallardan

Güncellemeler
11 ay
Neyse ki insanlar başlangıçta davranışlarına daha özen gösterip aklımı çelecek kadar zeki değiller kısa sürede kendilerini belli ediyorlar ya da ben tecrübeden dolayı en küçük red flag de kapı önüne koyuyorum 😅
Yaş 24 İnsanların saçmalıklarına olan tahammül seviyem 0 oldu artık normal mi buuu?
Cevapla