Cevap alamıyorum sizce kafayı yemeli miyim? yoksa oturup seneryo kurmaya devam mı etmeliyim?

merhabalar arkadaşlarım dün flörtüm yazmıştı öğlen 11:34 sularında 5 dk sonra cevap verdiğimde mesajım 2 tık şeklinde düştü başka saaten sonra hep tek tık oldu profili var asla interneti açık değil arıyorum çalıyor ama açan yok sizce delirmenin tam zamanımı

Cevap alamıyorum sizce kafayı yemeli miyim? yoksa oturup seneryo kurmaya devam mı etmeliyim?
Cevapla