Nolur okuyun kafayı yemek uzereyim?

3 senedir kaynanamla ve kaynpederimle berber oturuyor ve ben kaynanamla hiç anlasamoyorum sinir hastası asırı alıngan dominat laf sokar ne dedigini bilmez kimseyi sevmez herkese kusur bulur boyle biri ve 2 defa kavga ettik onun yuzunden daha dogurusu o bnmle kavga etti bana cok agır laflar soyledi beni evdem kovdu bana dedgi kelimeler hiç birş aklımdan cıkmıyor ve benm babam gecen sene intihar etti okdr depresyondaymki bide gelmiş bana diyorki annesi kardesi olmus bizimklier allaha sukur kendi eceliyle oldu hiç birseye bulasmadan bu ne ki okdr laf sojuyorli herseye karısıyor kocamla aramazfa gecen tartısmaya bile karısıyor kafayı yemek uzereym kayın pederm desen calısöaz 50 yasında emekligig yok iki oglundan gecinir onufa gectim gidwr ganyana aksama kadar at yarısı oynar birde sabah kalkp 8 de kahvaltı hazırlamıyorum dşye azar işitrsn kaynanadn ama aksama kadar rv temizligi yemek cocuga bakmk bunları gormezden gelir narsit biri ne yapacağım boşansam gidecgm Bir baba evim yok
Nolur okuyun kafayı yemek uzereyim?
Cevapla