Binada komşularından şikayetçi olan kaç kişiyiz?

Zemin katta tadilat var dışarıda bazı tahtalar kartonlar var bunu fırsat bilen üst komşular habire aşağı bişeyler atıp duruyolar?
İnsanlar kendilerine beddua ettirmekten ne kadar hoşlanıyor.
Az kaldı sabrediyom bakalım 😡
Binada komşularından şikayetçi olan kaç kişiyiz?
Cevapla