Eşimle bağır çağır kıyamet kavga ediyoruz komşulardan çok utanıyorum? sizin böyle komşularınız var mı?

İki senedir evliyiz çok kavga ediyoruz daha doğrusu sorunlu bi adam küfür kıyamet kaç kere polis çağırdım birincide girdik boşanma aşamasına geldik ayrıldık kaç ay sonra tekrar barıştık ama hala azalsa da sürekli kavga ediyoruz komşulardan cok utanıyorum bize ilk günden beri selam bile vermiyorlar geçen gün ilk defa kapıya güvenlik geldi ev sahibiyiz diye bişey yapmadılar ama ben ne yapacağımı bilmiyorum hem cok utanıyorum hem de artık tekrar aynı şeyleri yaşanmaktan bıktım sizin böyle komşularınız var mı onlarla ilgili fikriniz ne

Eşimle bağır çağır kıyamet kavga ediyoruz komşulardan çok utanıyorum? sizin böyle komşularınız var mı?
Cevapla