Böyle belirsiz erkekle olur mu? ben yeniden istek atsam mı diye düşündüm ama eminim yine bana kesin bişey konuşmaz?

uzaktan akrabayız. o takılmak kafasında. benimde öyle bir kız olmadığımı anladı. ciddi düzgün bir kız olduğumu öğrendi. ve biz konuşmayı kestik. sonra yine konuştuk bana diyor ki "zamanın ne göstereceğini bilemeyiz" ve onun 2 yıl daha üniversitesi var. ben numarasını sildiğim halde de numaramı silmemiş
Böyle belirsiz erkekle olur mu? ben yeniden istek atsam mı diye düşündüm ama eminim yine bana kesin bişey konuşmaz?
Cevapla