Herkes "neslini ya da soyun devamı için" diyor, ben bunu anlamlandıramıyorum şahsen. Eğer kral Henry değilseniz, bizim gibi normal insanlarsanız soyun çok da bir önemi yok. Ben çocuk büyütmek istiyorum ama bunu doğurmaktan ziyade evlat edinerek yapmak istiyorum mesela.
Bir de geçenlerde bir almanla bu konuştum, kendisi beyaz neslin dünyada azaldığını ve sarı saç mavi göz neslinin devam etmesi için üreyeceğini söyledi. resmen H*tlerin aryan ırkı saçmalığını devam ettirmek istiyor gibi :d bu bir noktaya kadar anlaşılabilir, dümdüz ırkçı der geçersin ama Türklerin klasik orta doğuludan farkı olmadığını düşününce ürememizin altında ırkçı bir sebep de göremiyorum. O zaman, neden evlatlık almaya bu kadar önyargılıyken üremeye bu kadar hevesliyiz?
Not: Elbette isteyen üresin, ben temel nedeni merak ediyorum sadece.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer