Neden herkes üremek istiyor? Toplum baskısının etkisi yok mu bu konuda?

Herkes "neslini ya da soyun devamı için" diyor, ben bunu anlamlandıramıyorum şahsen. Eğer kral Henry değilseniz, bizim gibi normal insanlarsanız soyun çok da bir önemi yok. Ben çocuk büyütmek istiyorum ama bunu doğurmaktan ziyade evlat edinerek yapmak istiyorum mesela.

Bir de geçenlerde bir almanla bu konuştum, kendisi beyaz neslin dünyada azaldığını ve sarı saç mavi göz neslinin devam etmesi için üreyeceğini söyledi. resmen H*tlerin aryan ırkı saçmalığını devam ettirmek istiyor gibi :d bu bir noktaya kadar anlaşılabilir, dümdüz ırkçı der geçersin ama Türklerin klasik orta doğuludan farkı olmadığını düşününce ürememizin altında ırkçı bir sebep de göremiyorum. O zaman, neden evlatlık almaya bu kadar önyargılıyken üremeye bu kadar hevesliyiz?

Not: Elbette isteyen üresin, ben temel nedeni merak ediyorum sadece.

Neden herkes üremek istiyor? Toplum baskısının etkisi yok mu bu konuda?
Cevapla