Kızlar sizce ben mi abartıyorum yoksa çocuk benden hoşlanıyor mu?

Bi çocukla konuşuyorum çocuk dünya tatlısı çok efendi biri. Hani kötü alışkanlıklarla alakalı beni hep destekliyor bırakacaksın değil bırakmaya yardım ediyor. Ona devam edeceğimi söylediğimde etmesen daha iyi diyor. Etrafımdaki insanlarla konuşuyor teşviği önlemek için. Muhabbet ederken çok güler yüzlü alttan alıyor ne desem ciddiye alıyor soruyor merak ediyor bu zamana kadar ağzından tek bi kötü laf duymadım. Ama kafam karışıyor 2 tane yakın kız arkadaşı var. Bugün onlarla tanıştırdı beni dönüşte birlikte yürüsünelr diye önden giderken nereye gidiyorsun gel buraya dedi biz birlikte önden gtitik onlar biraz mesafeyle arkamızdan geldiler sanki her zaman yürüyormuşuz gibi yürüdük. Bu arada her gün benimle hemen ileriden binebilicekken 10 dk yol yürüyor en son durağa doğru benim evim orada. Bilmiyorum benden hoşlanıyor mu yoksa kendisi mi böyle çünkü çok efendi çok düzgün biri ben mi abartıyorum acaba diye düşünmüyor değilim. Gece ona sen uyu dediğimde 15 dk daha dururdum yaa falan yapıyor. Sizce bu çocuk benden hoşlanıyor mu?
Kızlar sizce ben mi abartıyorum yoksa çocuk benden hoşlanıyor mu?
Cevapla