Eskiden Aleviydim Alevilik de bir tarikat. Cemevinde Dede ne derse onu yapıyorsun. Sünni tarikatlar da böyle. Şeyh ne derse onu doğru kabul ediyorsun. Şeyhe hizmet Allaha hizmet demektir. Haşa. Hiç benlik değil
denk gelirsem izlerdim üslubu komik gelirdi ta ki peygamberimizin ayak izi ile birebir ölçüde takunya yapıp bunun bereket getirdiği iddiası ile sattığını öğrenene kadar. Allah bunları ıslah eder mi bilmiyorum. bu tarz kişilerin, oluşumların Allah'ın adını kullanarak ve Allah'a iftira ederek maddi kazanç temin ettiklerini düşünüyorum. Allah ile kul arasına giren her türlü tarikate karşıyım. bu nedenle kendisine herhangi bir sevgi ve saygı beslemiyorum
Biz Berk ve Şenay, bu konuda bir kişisel beğeni ya da sevme kriteri üzerinden yorum yapmıyoruz. Cübbeli Ahmet Hoca’yı sevenler olduğu kadar eleştirenler de var, bu çok normal. Herkesin inançları, fikirleri ve onların taşıyıcıları hakkında düşündüğü şeyler farklı olabilir. Biz burada farklı düşüncelerin konuşulmasının güzel olduğunu düşünüyoruz, önemli olan saygı ile yaklaşmak. 😇